Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2016 22:06 - НИКОЛАЙ МАРКОВ: УЖАСЕН СЪМ ОТ БЪЛГАРИТЕ, ВЪПРЕКИ ГОЛЯМАТА МИ ЛЮБОВ КЪМ БЪЛГАРИЯ! СТРАХУВАМ СЕ ОТ ПЪЛНАТА ЛИПСА НА ОБЩЕСТВЕНО СЪЗНАНИЕ ПРИ НАЛИЧИЕ НА СОБСТВЕНА Д
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 756 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
НИКОЛАЙ МАРКОВ: УЖАСЕН СЪМ ОТ БЪЛГАРИТЕ, ВЪПРЕКИ ГОЛЯМАТА МИ ЛЮБОВ КЪМ БЪЛГАРИЯ! СТРАХУВАМ СЕ ОТ ПЪЛНАТА ЛИПСА НА ОБЩЕСТВЕНО СЪЗНАНИЕ ПРИ НАЛИЧИЕ НА СОБСТВЕНА ДЪРЖАВА.

imageОткрито писмо към професор Людмил Георгиев, в отговор на отправено към мен, чрез медия, предложение за участие в президентските избори

Призовавам професор Людмил Георгиев да преосмисли предложения шахматен ход! Гросмайсторската игра, на този етап, предразполага играчите към хладнокръвен ход с пешката! Приятели и врагове ме разпознават като интуитивен, разумен, начетен, но силно непредсказуем човек. Нестандартното ми поведение се диктува от различни обстоятелства и събития при движението към избрана цел. Трудно се обяснява цяла вселена каквато, впрочем, представлява всеки човек! Именно затова съм длъжен да бъда цинично откровен, поемайки съвсем разумно всички негативи от този мой личен избор. Затова ще бъда кратък.

Страхувам се!

Да, аз се страхувам от психическото състояние на оскотелите български граждани, доведени до оцеляване чрез събуждането на животински инстинкти в тях.

Страхувам се от пълната липса на обществено съзнание при наличие на собствена държава.

Страхувам се от личностната и социална незрялост, както и от пълната политическа слепота на самоопределящия се като такъв български елит.

Страхувам се от емоционалната подкрепа, която никога не е подчинена на здрав разум.

Страхувам се от сенки, наричащи себе си човеци, както и от мухлясалите нрави, обичаи и всякакви форми на вехта национална идентичност.

Страхувам се от наличието на маси, но не и на личности, които да идентифицират качеството им.

Страхувам се от клишета, лозунги, трибуни и всякакви форми на масовизация на общественото съзнание.

Страхувам се от празното, което само чрез лична сугестия мога да видя като пълно с изобилие и благодат.

Ужасен съм от българите, въпреки голямата ми любов към тях и България! Търся решения.

Това са аргументите ми в посока обратна на предложението Ви да стана вицепрезидент в кандидат президентска двойка заедно с Вас! Уважавам и ценя човека, който проявява смелост и подава към мен ръка и съм убеден, че животът ще ни срещне по-скоро от очакваното. И в далеч по – смислен разговор…

С уважение: подп. Николай Марков

пРОФЕСОРА,НЕ СТАВА ЗА ПРЕЗИДЕНТ,НЕ СИ ВЛАДЕЕ НЕРВИТЕ И УПРЕКВА СТАДОТО НА КОЕТО ИСКА ДА Е ОВЧАР! НЕ Е ДЪРЖАВНИК! МНОГО ЕМОЦИЯ И НЕОСЪЗНАВАНЕ НА ПОЛОЖЕНИЕТО В КОЕТО Е ИЗПАДНАЛ НАРОДЪТ! Н.МАРКОВ Е ПРАВ И ДА НЕ БЪРЗА СЪС ЗАКЛЮЧЕНИЯТА.ПРИРОДАТА Е ПЪЛНА С МАТЕРИАЛ,АКО ИСКАШ ДА СИ ПОСТРОИШ КЪЩА.НО КАТО СТРОИШ,ТЪРСИШ,НАЛИ?  Н.М.




Гласувай:
2


Вълнообразно


1. dimat - Моите уважения,към г-н Марков!
28.07.2016 14:18
Един от малкото българи,ВИЖДАЩИ РЕАЛНОСТТА И ДРЪЗНАЛИ ДА ОПОВЕСТЯТ ТОВА!

Да,така стоят нещата,както ги е описал г-н Марков!

Може да се добавят още неща,НО И ТОВА ИЗЧЕРПВА СЪЩНОСТТА!

Хора(човеци),като г-н Марков има малко в страната ни.Не казвам "държавата",защото това вече е територия на дистанционно управление.

Не случайно,Главния Коч на стадото непрекъснато чака заповеди от централата на Четвъртия райх,за да я сведе до знание на Стадото.

Стадото знае и покорно приема това,в очакването си на поредната изцепка на Коча.

Коча и Стадото - тази всеобхватна еманация на душевността на Стадото.

А страната България вече си отива.Отива си,защото си отива и "народа",чиито най-висши "изцепки" са сборищата,наречени "народни събори",където,заровен в миналото,дълбае усърдно,ЗА ДА НЕ СЕ ВИДИ В НАСТОЯЩЕТО!

"Народ",с манталитета на щраусовата птица -заравя си главата в пясъка на миналото и всичко е наред!

Така е,когато ТИ Е ПОДАРЕНА ДЪРЖАВАТА!

Така и сега "народът" чака "НЯКОЙ(най-вероятно,пак Русия),да му подари държава.

А той ще стои и чака това чудо.

През това време кохорти от управляващи го,плюят и анатемосват същата тази Русия,но същият този "народ" си трае притворно и чака.

Чака Америка,"Европа","бежанците","мигрантите" да го унищожат и не си помръдва пръста,да се избави сам.

ЗАТОВА,ТОЙ СИ ОТИВА САМ...ЗАМИНАВА В НЕБИТИЕТО,ПЪРВО КАТО ДЪРЖАВА,СЛЕД ТОВА,КАТО НАРОД,ЗА ДА СЕ РАЗПИЛЕЯТ ПОСЛЕДНИТЕ ОСТАНКИ ОТ НЕГО,ПРЕТОПЕНИ В ПУСТИНЯТА НА ГЛОБАЛИЗМА!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19702065
Постинги: 44667
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031