Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2016 19:28 - Отворено писмо на Венци Ангелов до Жозеф Дол за Бойко Борисов и атентата в Хитрино! http://spodeli.eu
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 479 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.12.2016 19:33


Отворено писмо на Венци Ангелов до Жозеф Доул за Бойко Борисов и атентата в Хитрино! image

Венци Ангелов - Чикагото в последните дни публикува адски много информация, коментари и версии за случилото се в Хитрино. Информация, която подтиква към определени размисли, че случилото се там не е това, което ни показват.

Той публикува това писмо вчера, във връзка с критиките по негов адрес, че разследва и, за да изрази позициите си още един път.

ОТВОРЕНО ФЕЙСБУК ПОСЛАНИЕ до г-н Жозеф Доул - Председател на ЕНП ( ЕВРЕОПЕЙСКАТА НАРОДНА ПАРТИЯ )

Господин чичко Жозев Доул, казвам се Венци Ангелов, български гражданин, баща на 7 деца, също български граждани..!!!!

Питали сте кой съм аз...че да казвам ИСТИНАТА за Терористичния Акт в село Хитрино , извършен от ЦРУ по заповед на вашата ЕВРЕОПЕЙСКА НАРОДНА ПАРТИЯ, за да спрете ПРЕСТЪПНАТА ДЕЙНОСТ на един разбеснял се ДИКТАТОР и ПСИХОПАТ - БОЙКО МЕТОДИЕВ БОРИСОВ....!!!! .......

Кой съм Аз , ще ви отговоря...!!!

Аз съм този, който ме направи вашата уродлива политическа ситема и уродливи политически партии - СДС, ДСБ, ГЕРБ , след като извършиха убийствени кражби , грабежи на държавно имущество и обществен ресурс.!!!!!

Аз съм този, които е продукт на вашата уродлива ДЕМОКРАЦИЯ , която според книгата на Дейвид Айк не е нищо повече от една бутафорна и измамна такава...!!!! Аз съм този продукт , шлайфан, мачкан и дялан от вашата уродлива и гнусна Съдебна система, която съществува за да протежира такива,  като Иван Костов и Бойко Методиев Борисов и целите им глутници съмишленици и последоватли в техните кражби и грабежи, а да осъждат без никакви категорични доказателства, такива като мен...!!!

Аз съм този, който все още позволява непълнолетните му деца да се обучават по вашата САТАНИНСКА - ЦИОНИСТКА- МАСОНСКА - ИЛЮМИНАТСКА образователна система, която има за цел да осакати още в зародиш ценностната система на моите нищо неподозиращи дечица...!!!!!

Аз съм този, чиято майка стана жертва на вашата Система - Здравеопазването и вашия САТАНИНСКИ ПЛАН по намаляване популацията на Възрастното население на България - плана PАН-ЪТ...!!!!! Аз съм този на чиито деца и на мен ми се налага да дишам отровите във въздуха ни , които сипете с Химическо Пръскане от вашите самолети над нашите градове и села, известно ни като Кемтрейлс....!!!!!

Аз съм този, който е принуден да купува вашите ГМО храни от българските супермаркети , да пие вода с Флуор, аспартам и всички подсладители да ни се поднасят с кафето...!!!!

Аз съм един най- обикновен български гражданин, който събра смелостта , куража и дързостта за да се изправи сам срещу всички Вас, през август месец 2012 година до днес , но вече със стотици, стотици хиляди последователи и съмишленици- българи и българки , както в България , така и в чужбина...!!!!!

Така, че чичко Жозев, не ми се сърдете, че съм това което ме направихте Вие и Вашата САТАНИНСКА ПОЛИТИЧЕСКА ПАРТИЯ и ПОЛИТИЧЕСКА СИСТЕМА...!!!!

P.S : И за последно чичко Жозев, Радио 42 не ви е виновно, че ми дава думата да говоря свободно в техния ефир..!!! Не смейте да го спирате, да го репресирате , защото аз знам, че вие искате това да направите...!!!!!

Източник: ТУК 

Венци,знаеш ли,че Жозев е Йосиф? И че тогава, писаното губи въздействения си смисъл? Надявам се да знаеш! Щото приказката за лозето,молитвата и мотиката,казва друго...?
Н.М.




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19704064
Постинги: 44667
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031