Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2017 15:26 - Истината за покупката на самолети за България, която никой политик и никоя медия няма да кажат! http://spodeli.eu
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 438 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 27.07.2017 15:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Истината за покупката на самолети за България, която никой политик и никоя медия няма да кажат! image

Не един и два пъти съм ви публикувал най-различни неща на Любо Кольовски. Той гледа много обективно и извън кутията на нещата в България, а има и невероятни събеседници.

В последния си разговор с такъв човек, той е успял да разкрие истината, която никой не ни казва за самолетите, които България се готви да купи. Ключът към разковничето вече е известен, да видим дали по някоя телевизия ще го кажат. Това е и поредното доказателство какви невероятни хора има в България, но държавата е мащеха за тях, не майка...

Един мой приятел, авиоинженер, завършил навремето военно-въздушното училище в Долна Митрополия, но напуснал ВВС през 1990 г., защото провидял накъде отиват работите във въоръжените сили, тая вечер ми гостува за малко. .

Сега е в частния бизнес и се занимава с ремонт и поддръжка на граждански и транспортни самолети и хеликоптери. Работи в Афганистан, Русия, Ирландия, Израел и къде ли не. Нямах си работа и го попитах каква е тая афера със самолетите, които се каним да купуваме. Поставих му условието да ми говори разбираемо, тъй като аз нищо не разбирам от военни и цивилни летателни апарати.

И човекът ми отговори: "Комисиони!".

Нещо, за което се досещах инстинктивно. После ми разказа историята на 40-годишните F 16, складирани от американските ВВС в няколко специализирани бази в пустините на Африка, където влажността на въздуха е такава, че консервира машините.

Разказа ми, че е банална простотия да купиш 12 или 16 амортизирани и небоеготовни изтребители за повече от 1 млрд., а сетне да дадеш още толкова пари за ремонта им. Много забавно ми коментира словесните изблици на Плевнелиев по въпроса за фантомите, като сполучливо вметна, че Росен може би разбира от хороскопи и паркинзи, но няма понятие и никаква представа за военната авиация.

Разказа ми още и за "Грипен"-ите, които, ако ги купим, ще са нови и ще ни спестят многото пари, които ще ни се наложи да дадем за ремонта на старите F 16. Каза ми още, че 12 или 16 "Грипен"-а са напълно достатъчни, за да охраняват небето ни. Обясни ми още, че нямаме подготвени пилоти и за двата типа машини, а обучението на пилотите ни ще струва някъде около 100 хил. долара на калпак и ще отнеме поне година половина време.

Разказа ми и за легендата "Съвместимост с НАТО", която се изразява в това, че независимо от марката на самолета и страната, която го е произвела, може да бъде постигната с договаряне на съответното навигационно, радио, GPS, стрелково и друго оборудване. Няма значение дали самолетът е руски, американски, шведски или какъвто и да е аеропланът.

А аз през цялото време на сладката ми приказка с авиоинженера си мислех и се питах : ЗАЩО ТОЯ МИСЛЕЩ И МОЖЕЩ ЧОВЕК И ОФИЦЕР Е ИЗВЪН ПРЕСТЪПНИТЕ СХЕМИ НА УПРАВНИЦИТЕ?

Как така не са се сетили да го купят и да го мотивират да говори в интерес на бандюгите от ГЕРБ, които съчиниха цялата тая безумна истерична история с изтребителите? Между другото, с авиоинженера си говорихме и за процентите комисиони, които някой вероятно е получил авансово и сега трябва на всяка цена да наложи сделката с F 16 и да игнорира вероятната сделка с "Грипен".

Аз нямам експертиза по тая скандална далавера, но нямам и причини да се съмнявам в думите на авиоинженера. Бих искал само хора, подобни на авионженера да управляват държавата, а разните цветановци и плевнелиевци, както и останалите деривати на Бойко, да изчезнат завинаги.

Любо КОЛЬОВСКИ




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19706408
Постинги: 44667
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031