Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2017 20:15 - Безплатното здравеопазване за непълнолетни в България не важи за българчета! 75лв. за лечение по спешност на 8 годишно дете? http://www.budnaera.com
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 438 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Безплатното здравеопазване за непълнолетни в България не важи за българчета! 75лв. за лечение по спешност на 8 годишно дете?

image

image

На редакционната си поща получихме гневно писмо от българска майка, която е потресена от сблъсъка си с легалния рекет на здравната система в България:

Публикуваме го без редакторска намеса:

„Просто се чувствам длъжна да го напиша, защото това е едно от безобразието тук.

Вчера се наложи по спешност за заведа 8 годишния си син до стоматология, поради абцес. Нямахме здравна книжка в себе си, защото най-малкото не съм очаквала да стигна до там в обедната ми почивка (и поради други причини, които няма нужда да коментирам).

Поради липсата, на която удоволствието там ми излезе 75лв?! 25 снимка, 20 преглед и 30 самото цепване. Чудя се аз ако нямах тези пари какво точно щеше да се случи с него?! Нали здравеопазването на непълнолетни лица в България е безплатно?! Не се виждаше, че е такъв ли?! Вече задължително ще разхождам книжките с мен, но все пак?!

Какъв е тоя абсурд се питам аз! Как може на 8г дете да му искаш книжка, при положение, че е по спешност?! И за край ще кажа само едно – тази държава единствено е вземала и взема от мен тлъсти данъци и винаги, когато ми се е наложило каквото и да е съм си плащала като поп! Вече ми се ще и аз да бях ромка…!!!“

Източник: IBTnews.bg

http://bultimes.bg/




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19798226
Постинги: 44977
Коментари: 6162
Гласове: 7180
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930