Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2017 17:02 - Николай Марков: Гласувал съм за Радев, затова имам право да съм критичен към него. За съжаление, вече и да се срамувам! – Но има ли избор Радев? http://www.bud
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 289 Коментари: 0 Гласове:
0



Николай Марков: Гласувал съм за Радев, затова имам право да съм критичен към него. За съжаление, вече и да се срамувам! – Но има ли избор Радев?  

imageЙезуит разкрива как Ватикана създаде Исляма и с каква цел – Папа Франсис: "Корана и Библията са еднакви"

image

Има ли Радев избор? Може ли да се опълчи на рогатити?

image

 

Гласувал съм за Радев, затова имам право да съм критичен към него. За съжаление, вече и да се срамувам!
Днес, президентът Радев отказа да подпише указ за смяна на името на връх Мусала, което име е турско. Това турско име остава! Предложението беше най-високият връх в България да се казва Свети Иван Рилски.
Има цяла плеяда от червени лъснати бизнесмени, повечето от тях нарицателни имена, които правят и невъзможното да представят Радев като "прероден Левски", "генералът- бунтар", "патриотът-защитник" и много други гръмки думи. Тия с парите ги разбирам, защото повечето ги познавам лично и знам точното ниво на мозъчното им съдържание. Толкова си могат.
За мен Радев е лично разочарование и поредната обикновена парцалена кукла в ръцете на познати задкулисни политически играчи.Той видимо няма своя воля, но е добър артист и това не може да му се отрече. Не по лош от банкянското чучело, но малко по червено. Затова ще спра до тук.
Условно ще приема, че генералът-патриот не е от дългата редица армейски генерали пристанали булки на ДПС. Знаете кои са, но не знаем колко са, защото има и невидима страна. Ще приема също, че другарят Радев е убеден в правотата на действията си и отказа му да махне турското име на върха. Той си знае скритите и явни мотиви за този отказ, аз също ги знам! Коментарът е излишен, защото отказът е вече факт.
Това, обаче, ни превръща в непознати и аз се срамувам от генералските пагони, при това не само неговите. Не ме интересува какъв пилот е - това е професия не същност. Същността е - жертвоготовно да държи жена си за фустата.
Доказателствата сочат достатъчно ясно, че генералските пагони са обикновен пропуск за политическа кариера и увличане на голяма част от българските граждани до пропастта под Мусала. От там надолу последствията ги знаете или поне повечето се правят, че ги знаят.
Да ни е честито новото старо име на Мусала и да на чувам повече и дума за ръката, която отказа да подпише президентски указ, в който да увековечи името на титаничен български светец...

Николай Марков, Фейсбук 




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19828819
Постинги: 45056
Коментари: 6164
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930