Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2017 18:44 - Николай Марков: Аз съм гражданин и съм твърдо против избора на Саудитска Арабия за „геостратегически партньор“ на България http://bgjournal.info
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 339 Коментари: 0 Гласове:
0



Николай Марков: Аз съм гражданин и съм твърдо против избора на Саудитска Арабия за „геостратегически партньор“ на България 01.12.2017

Българските политици са шутове. Винаги са били такива и е добре да помнят какво се случва с тях на всеки 50 години по тези земи. Те обаче, не искат да знаят, защото имат своето оправдание за всяка беда надвиснала над България и причинена съзнателно или не, от самите тях. В крайна сметка всеки си получава заслуженото и ръката на Провидението го стига, независимо колко добре се е укрил и зад каква идеология върши безнаказани престъпления срещу род и родина! Аз съм гражданин, а не поданик на тази държава и съм твърдо против избора на Саудитска Арабия за „геостратегически партньор“ на България. Цялото ми същество се бунтува срещу подобна мафиотска политика, която залага безброй бъдещи пепелища в нашата страна!!!
……………………………………………………………………………………………………..
Саудитска Арабия обучаваше в лагерите си джихадистите, пуснати не само в територията на Сирия, но и по целия свят. Именно тези лица извършиха нечувано в новата история на света клане на невинни хора, от редица държави, в името на утвърден план за въвеждане на радикален ислям и експлоатирането му за световни политически цели.
Мафиотското ни правителство дейно участваше в забъркването на цялата тази световна каша и политиците, които са замесени в това престъпление срещу човечеството носят лична отговорност. Тази отговорност не е политическа! Виновниците не са виртуални лица, а много конкретни и си имат имена. Днес се изживяват като герои на прехода към демокрация, но утре!?
Като български гражданин аз се разграничавам от решенията и действията на това правителство, както и от всичко свързано с него. За мен те са престъпници, узурпатори на власт, поставени като управляващи чрез пълно фалшифициране на изборите, което е престъпление и последващо превръщане на държавата ни във феодален тип. Това го вижда и знае всеки български гражданин!
………………………………………………………………………………..
Искрено съжалявам за думите си, но държавата на СИК не е моята България и престъпните политици – не са моето правителство!
………………………………………………………………………………..
Моят граждански и офицерски дълг е да кажа гласно това и да предупредя! Който има уши, нека чуе, а който има личен интерес, над обществения – нека очаква логичните последствията от действията си…

Заглавието е на редакцията(бел.ред.). Източник: Facebook



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19707784
Постинги: 44667
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031