Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2017 21:06 - Свалят всички електромери, топломери и водомери - Българин осъди България в Страсбург http://www.budnaera.com
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 589 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Свалят всички електромери, топломери и водомери - Българин осъди България в Страсбург   image

В социалната мрежа се появи новина, която се споделя от хиляди, че всички електромери, топломери и водомери ще бъдат свалени, понеже българин е успял да осъди България в Страсбург.

До момента няма официална информация по случая от страна на Министерски съвет.

Ето и самата новина:

Новина от последните минути.
Българин адвокат с практика в чужбина е успял да осъди България и съдът в Страсбург е отсъдил, всички електромери, топломери и водомери в България да бъдат демонтирани незабавно, на тяхно място да не се поставя нищо докато не се изпълнят всички директиви на европейският съюз за измервателните уреди и фирмите, които отчитат потребената енергия.

До присъдата се е стигнало след няколко годишни усилия на измамен български гражданин от енергоразпределително дружество. Месеци наред не бях в България и накрая, когато се прибрах имах огромни сметки за ток, вода и парно от дружествата ме посъветваха първо да си платя, после да си търся правата през съда. 

Естествено, че не платих и те ме дадоха на съдия изпълнител, докато българският съд ми разгледат молбата и жалбата минаха две години, накрая отсъдиха, че виновен съм бил аз, понеже не съм си опазил измервателните уреди от манипулации.

   

Тогава реших да ги съдя в Страсбург и днес съм удовлетворен от решението на съда, което осъди българската държава да накара всички ЕРП та, ВИК та и Топлофикации да си свалят незабавно измервателните уреди. 
В съда бяха много учудени, как една и съща фирма хем ти продава нещо, хем нейна фирма ти го измерва, а на всичко отгоре и ти доставя измервателният уред. И още по - големият парадокс беше, когато чуха, че лабораториите, които трябва да направят проверка на уредите пак са на същите дружества.

В Страсбург не е имало представител на българската държава в съда, може би не са искали, да се срамят или да дават за пореден път безмислени обяснения на тема, това корупционна практика ли е.
Но решението е факт и трябва да се изпълни, ако ли не България я чакат солени глоби и санкции в порядъка на милиони левове.

Източник: Хак Нюз


Четете още на: http://www.budnaera.com/201704f/17041117.html#ixzz50Vddnsqx
Научете за преследването на Фалун Гонг от Китайската комунистическа партия



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19706609
Постинги: 44667
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031