Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2017 18:20 - Мобилен терор? Бургазлийка алармира как и дърпат по 5, по 5, по 5 лева, а от Теленор... http://spodeli.eu
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 281 Коментари: 0 Гласове:
0



Мобилен терор? Бургазлийка алармира как и дърпат по 5, по 5, по 5 лева, а от Теленор... image

Бургазлийка даде гласност на мобилен терор, който твърди, че е организиран от мобилен оператор срещу нея. Тя постоянно бива таксувана по 5 лева за игри, без дори да подозира. Валентина Миндова показва SMS-а пред Flagman.

image

Била абонирана за услуга, от която може да се откаже с обратен СМС. Разбира се, това води до 5 лева такса към нейната сметка.

„Аз съм поредната жертва на телефонна измама. Категорично не съм отваряла съмнителни сайтове, не съм се абонирала за нищо, не играя никакви игри”, споделя тя.

Съобщенията стават все по-чести и по-чести. Сметката нараства. Тя започва да проучва в Интернет и разбира каква е измамата и как и други хора са изгорели. Обръща се към представител на мобилния оператор, но без особен успех.

„Не съм за 5 лева. В Теленор дават мъгляви обяснения, изтриха ми едната сума, но смс-те продължават да пристигат. Има опция да прекратя абонамента, направих го, но изглежда това е всъщност уловка и вместо отписване, отново задействам порочната схема”, споделя още Валентина.

Тя е категорична, че ако мобилните оператори не са пряко замесени, то поне косвено са свързани с измамата.

„Служителите на оператора много добре знаят какъв е случаят. Опитват се да ми вменят вина, че съм натискала и потвърждавала някакви опции. Не съм спец по технологиите, но съм средно интелигентен човек. Натискам единствено знак „Х” при досадни изскачащи прозорци с реклами”, оплаква се още потърпевшата.




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19707069
Постинги: 44667
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031