08.10.2018 16:42 - Веществото „Нагалаза“ във ваксините стимулира развитието на рак https://bultimes.com/

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Веществото „Нагалаза“ във ваксините стимулира развитието на рак Публикувано на 08.10.2018 в Свят image

„Нагалаза“ в свръхвисоки дози се открива у деца аутисти

GcMAF е белтък в организма на човека, използван от макрофагите – клетките, които убиват раковите клетки.

„Нагалаза“ е вещество, което попада в човешкия организъм с ваксините; то блокира нашата естествена защита срещу рак и стимулира развитието му, което позволява да процъфтява раковата индустрия.

Раковата индустрия е една от най-печелившите в света и възлиза на стотици милиарда долара. Всяка година разходите за противоракови препарати се увеличават с 6,5% през последните пет години и се очаква те да растат с всяка година. Почти две трети от тези средства се падат на американците. Тази индустрия може да бъде унищожена само с откриването на лекарство срещу рак.

Майк Адамс отбелязва: „Едно универсално лекарство би сложило край на високодоходната ракова индустрия и би унищожило Американското онкологично общество, болници, онкологични клиники и фармацевтични компании, зависещи от печалбите, които носи химиотерапията…“

Това означава, че всеки, който се опита да разработи лекарство срещу рак, ще се смята за огромна заплаха за медицинската мафия и вероятно ще бъде спрян. Загадъчните смърти на няколко натуропати от Флорида предизвикват подозрения и въпроси.

Онзи, който ще създаде лекарство срещу рак, вероятно ще бъде от кръговете на натуропатите, тъй като те са по-малко склонни да изписват лекарства и са настроени да лекуват тялото по естествен начин, използвайки холистичната медицина и нетоксични варианти на лечение.

Но пробивите в тази област заплашват всичко, което поддържа медицинският индустриален комплекс, а именно – скъпите сеанси по химиотерапия и противораковите препарати.

Американското управление по контрола на продукти и лекарства – FDA, се отнася към такива изследователи като към престъпници и очерня репутацията им.

Известен доктор по холистична медицина е открит мъртъв, една седмица след като FDA инспектира клиниката му.

Подобно нещо се случва и с д-р Джеймс Брадстрит; неотдавна трупът му беше открит в река в Северна Каролина, с куршум в гърдите. Брадстрит е известен със скептицизма си към имунизациите, в частност към ваксината MMR; по времето на прогресивното му изследване на аутизма, той е посетен от служители на FDA, една седмица преди тайнствената му смърт.

Брадстрит има в семейството си две деца ауисти и голяма част от изследванията си посвещава на този проблем. Той два пъти съобщава в Палатата на представителите за връзката между ваксините и аутизма.

Natural News съобщава, че преди смъртта си д-р Брадстрит работел с почти неизвестна молекула, която човешкият организъм изработва – белтъка GcMAF, който след като се свърже с витамин D в организма, има потенциала да се превърне в универсално лекарство за лечение на рак. Той смятал, че то може да лекува аутизъм, СПИН, диабет, бъбречни и чернодробни болести.

Д-р Брадстрит работел над това съединение, което има естествен произход и може да бъде единственото средство в цялата имунна система, способно да убива раковите клетки.

В едно интервю д-р Тед Бройер, известен експерт по здравословно хранене, описва колко напредничави били разработките на д-р Брадстрит и направеното от него откритие, което напълно би могло да се превърне в мотив за убийството му.

Според думите на д-р Бройер, изчезналите без вест или убити лекари натуропати били свързани помежду си с изследвания на аутизма.

Д-р Гонсалес, известният пионер в холистичното лечение на рак, помогна на хиляди хора да преодолеят болестта с помощта на алтернативната медицина; той умира от инфаркт, един месец след като в реката е открито тялото на д-р Брадстрит.

Д-р Бройер разкрива възможните мотиви за смъртта на д-р Брадстрит: „Информацията, която имам намерение да изложа пред вас, е изключително противоречива и няколко души, които имат отношения към нея, вече ги няма на земята. Те знаеха с какво работят и предполагам, че са били много внимателни. Някои от тях бяха обвинени, че са използвали GcMAF и FDA очевидно е провела рейд в някои от офисите им, няколко седмици, преди да „извършат самоубийство“ или „неочаквано да починат“.

По-нататък д-р Бройер разяснява някои термини:

Gc-протеин е белтък в организма на човека, използван от макрофагите. Макрофагите са клетки, които убиват раковите клетки.

След като описва какво представлява GcMAF и как се получава, д-р Бройер посочва, че това вероятно е единственото възможно средство в имунната система, което убива раковите клетки.

Но д-р Брадстрит и колегите му открили, че имунната система се подлага на едно съединение, наречено „нагалаза“.

„Нагалаза“ е ензим/протеин, изработван от раковите клетки и вирусите, които предизвикват синдрома на имунодефицита, и е свързан с аутизма – пояснява д-р Бройер.

Лекарите, които впоследствие били открити мъртви или изчезнали без вест, предположили, че „нагалаза“ се вкарва в организма на хората с ваксините.

„Тази информация е толкова невероятно убийствена за медицинската общност и особено за имунолозите и за онези, които извършват ваксинирането, че е напълно разбираемо, че подобни ентусиасти им пречат…“ – посочва д-р Бройер.

„Нагалаза“ блокира Gc-протеина и не му позволява да се свърже с витамин D; по този начин пречи на имунната система да изпълни работата си и следователно предизвиква рак и други сериозни болести.

Д-р Бройер сравнява „нагалаза“ с бомбардировача „Стелс“. Този ензим, синтезиран и отделян от раковите клетки или вирусите, засича молекулите на протеините GcMAF на повърхността на Т- и В-лимфоцитите и ги унищожава като високоточна „бомба“.

„Нагалаза“ в свръхвисоки дози се открива у деца аутисти.

Д-р Брадстрит и колегите му стигнали до извода, че протеинът „нагалаза“ отсъства при новородените и се внедрява в организма им чрез ваксините.

Преди смъртта си д-р Брадстрит успял да поработи над лечението на 1100 пациенти с помощта на GcMAF с 85% положителна реакция, което се смята за невъзможно в медицинската общност.

След вкарването на GcMAF 15% от пациентите аутисти на Брадстрит престанали да бъдат аутисти и симптомите на болестта им изчезнали.

От 1990 г. насам са публикувани 59 изследвания за лечебното въздействие на GcMAF, 20 от които се отнасят до лечението на рак. Изследванията сочат, че той може ефективно да въздейства в лечението на Паркинсон и Алцхаймер, на ревматодоиден артрит и да спре развитието на рак на гърдата, простатата и бъбреците.

Превод: Издателство PACПEP

ПО ТЕМАТА:

Д-р Maurice Hilleman признава, че ваксините са заразени с вируси на СПИН, ЛЕВКЕМИЯ и РАК!

ВНИМАНИЕ  (Доктор Маурис Халмън не е случаен доктор. Той е световноизвестен американски учен микробиолог, който е участвал и създал 36 ваксини, повече, от който и да е друг учен в областта на ваксините! Да се подцени неговото мнение е най-малкото смешно. Всяка една дума от него заслужава да се взема с най-голяма сериозност)