Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2020 19:27 - А ЗАЩО ПУСКАТЕ СИРЕНИТЕ? НИЕ НЕ СМЕ ИДИОТИ ВСЕ ПАК. ИМА ЛИ ОСТАНАЛИ НОРМАЛНИ ХОРА В МВР?! http://afera.bg/
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 316 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
А ЗАЩО ПУСКАТЕ СИРЕНИТЕ? НИЕ НЕ СМЕ ИДИОТИ ВСЕ ПАК. ИМА ЛИ ОСТАНАЛИ НОРМАЛНИ ХОРА В МВР?!

image

Спирам пред вкъщи и големия ми вика:

– А, полиция! Виж ги как са спрели.

А те спрели върху тротоара. Няма проблем, но точно на 3 метра места колкото искаш. Викам си ще им кажа.

Отивам и им правя забележка, а полицаят ми казва най-нагло, че правил проверка и съм му пречил.

– Хубаво де, спрете ей там на 3 метра, пък си правете проверките. Нека хората да си вървят спокойно, не е като да няма места. – казвам аз.

Полицая пуска сирените и пак:

– Аз си върша работата, а вие ми пречите.

– А защо пускате сирените? Ние не сме идиоти все пак. Нали сме тук и виждаме, че няма спешност и местата са колкото искате?

– Така съм преценил. Ако не ви харесва се оплачете после…

Та така… ако някой познава шефа на 3-то районно в столицата, нека му прати това.

Щото в момента върви някаква кампания за помагане на децата на загинали полицаи.

Нека ако има някой връзка с шефа на 3-то районно да му подскаже, да поговори с тези момчета. Не е ОК това, което правят.

Мен не ме чуват и разбират, защото явно си мислят, че съм идиот. Ако поне някой колега техен (неидиот) им направи забележка, може пък да се променят, знам ли… Нали уж „не всички са такива“. Може пък да има хора в МВР за които такова поведение също не е ОК.

Писал съм много пъти на СДВР за такива случки и резултата е нулев. Сега ми се ще да е по по-простичък начин. Не искам да ги уволняват, няма да им завеждам дела, не съм си включвал телефона за запис на звук…

И да ги уволнят, другите ще са същите. Просто някой да поговори с тях, ако са останали някакви нормални хора в МВР.

Васил Кендов

image

image

image

 



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19842502
Постинги: 45069
Коментари: 6164
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930