Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2020 17:54 - Близките на Андреа: Защо не казват за малкото момче, което е прикрило следите https://petel.bg/
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 137 Коментари: 0 Гласове:
0



Близките на Андреа: Защо не казват за малкото момче, което е прикрило следите 14.01.2020
image  

Кадър Нова тв

Не може да се прехвърля отговорност непрекъснато. Хората искат да могат да предявяват своите искани и претенции, трябва да има справедливост. Не бива да има безотговорност.

Това е един процес, който се е развивал дълго време и никой не е взел мерки. Да приемем, че той ще изтърпи едно наказание, но какво ще се случи после: след 10-15 години - това ще се повтори отново.

Това заяви в ефира на БНТ криминалният психолог проф. Калин Гайдаров по повод жестокото убийство на Андрея в Галиче.

 

 

Той бе категоричен, че профилът, типажът и престъплението в Галиче е като това в Сотиря. "Това е нечовешко. Не трябва само да наказваме, а и да предотвратяваме подобни престъпления. "Обществото ни е силно разкъсано, всеки е оставен сам за себе си, трябва да се подобри комуникацията", смята още той.

Що се отнася до издирвания мъж във Варна, в чийто апартамент имаше силен взрив, той заяви, че голяма част от хората у нас нямат страх нито от Бога, нито от закона и затова по-слабият страда.

"България се промени значително. Не се управляват процесите, не се променят практиките за да могат да отговарят на обществените процеси. Институциите трябва да влязат в правомощията си ефективно, а не номинално. Длъжностните лица трябва да контролират и да наказват", заяви той.

По думите му децата трябва да бъдат възпитавани от малки, че те имат задължения към обществото, към родителите си, към другите деца. "Те израстват със самочувствието, че могат да си решат проблемите сами и няма да бъдат наказани затова", смята Гайдаров. 

Според него такъв е примерът от Галиче и жертвата и убиецът са се отглеждали сами. Къде са институциите, щом родителите ги няма, запита още той.

Близки на убитото момиче се включиха в ефира на БНТ и заявиха, че се излиза с фалшиви сведения за убийството ѝ. "Ръцете ѝ са били нарязани преди да бъде изнасилена и да бъде заклана. Защо прикриват малкото момче, което е прикрило следите. Съгласна съм да го убия и да изляза след 12 години. Така се дава пример. Никой не иска да живее вече тука. Това е нечовешко", категорични са те.

Бащата на Андреа заяви, че иска доживотен затвор без право на отмяна. "Момичето ми беше културно, възпитано и прилежно. Обаждаше ми се да ми каже кога излиза на дискотека.

Не се срещаше с приятеля си, без да ми се обади.  Брат ми я наглеждаше, докато аз бях в Англия. Не мога да остана да живея тука. Няма закони, нямаме право на труд, нямаме свобода. Винаги съм обичал България, но вече няма да остана да живея тука."




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19698717
Постинги: 44659
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031