Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2020 16:17 - Може утре да сменят името “ България“ с „Боколандия“ например. Гневна съм! https://svobodnoslovo.eu
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 109 Коментари: 0 Гласове:
1



Може утре да сменят името “ България“ с „Боколандия“ например. Гневна съм!

01.07.2020 admin

  image  

Анщайн първи сравни безкрайната вселена и още по- безкрайната човешка глупост.
Не е знаел за българите.
Обичам България и народа си с цялото си сърце.
Не разбирам обаче това велико МЪЛЧАНИЕ, което граничи с глупостта.
Повод за гнева ми е случващото се в туризма.
Спасителя Методиевич печата валчери, гарантира помощи, превози на туристи.
А ВСЪЩНОСТ цифрите за заразени с COVID -19 се увеличават / както стана ясно чрез лъжи, плащания и др./ .Тези данни се публикуват и включват в европейска информационна система.
Чуждестранните туристи отказват резервации.Така , миналата седмица 90 000 холандски туристи отказват полетите до България.Същото се случи с чехите, с англичаните знаем.
Черноморският туризъм е на колене.И не само хотелиерите.Доставчиците, съответно производителите на месо, млечни продукти, плодове, зеленчуци, яйца и т.н. и т.н.
КОЛАПС!
Защото…при нулев туризъм ще се търсят едни 4- 5 млрд евро помощи които няма да разходваме аз и вие…
Дребния бизнес умира, хотелите ще се изкупят за жълти стотинки ….едни и същи…
Може утре да сменят името “ България“ с „Боколандия“ например.
Гневна съм!
И ви питам, малки и големи бизнесмени – по -голяма ли е нашата глупост от Вселената?!
ДОКОГА ЩЕ МЪЛЧИТЕ?
Утре ще останете без нищо.Тогава ЩЕ Е КЪСНО ЗА РЕАКЦИЯ!!!!!

Румяна Ченалова




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19804478
Постинги: 44988
Коментари: 6162
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930