Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2020 20:20 - Шест еврейски компании контролират 96% от световните медии https://strogosekretno.com
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 203 Коментари: 0 Гласове:
1



Шест еврейски компании контролират 96% от световните медии

image

Шест еврейски компании контролират 96% от световните медии  

 17 октомври 2015 г.  18

публикувано от Гордън в Rense.com

Силата на лъжите, измамите и дезинформацията, докато американците плащат цената на колективната глупост.

„Вие знаете много добре и глупавите американци знаят еднакво добре, че ние контролираме тяхното управление, независимо кой седи в Белия дом. Виждате ли, аз го знам и знаете, че никой американски президент не може да ни изправи предизвикателство, дори и да направим немислимото. Какво могат да направят те (американците)? Ние контролираме конгреса, контролираме медиите, контролираме шоу бизнеса и контролираме всичко в Америка. В Америка можете да критикувате Бог, но не можете да критикувате Израел ... ” Говорителят на Израел Ципора Менаш

image

Факти на еврейския медиен контрол

Най-големият медиен конгломерат днес е Walt Disney Company, чийто председател и изпълнителен директор Майкъл Айснер е евреин. Диснейската империя, оглавявана от човек, описан от един медиен анализатор като „контролиращ изрод“, включва няколко телевизионни продуцентски компании (Walt Disney Television, Touchstone Television, Buena Vista Television), собствена кабелна мрежа с 14 милиона абонати и два видеоклипа производствени компании. Що се отнася до игралните филми, картинната група на Уолт Дисни, оглавявана от Джо Рот (също евреин), включва Touchstone Pictures, Hollywood Pictures и Caravan Pictures. Дисни притежава и Miramax Films, управлявани от братя Вайнщайн. Когато Disney Company се управлява от семейството на езичниците Disney преди поемането й от Eisner през 1984 г., тя олицетворява полезни, семейни забавления. Въпреки че все още притежава правата върху Снежанка, под Айзен, компанията се разшири в производството на графичен секс и насилие. Освен това той има 225 партньорски станции в Съединените щати и е част от собственика на няколко европейски телевизионни компании. Кабелното дъщерно дружество на ABC, ESPN, се оглавява от президента и изпълнителния директор Стивън Борнщайн, евреин.

Тази корпорация има и контролен дял от кабелните компании на Lifetime Television и кабелните компании на Arts & Entertainment Network. ABC Radio Network притежава единадесет AM и десет FM станции, отново в големи градове като Ню Йорк, Вашингтон, Лос Анджелис и има над 3 400 филиали. Въпреки че основно е телекомуникационна компания, Capital Cities / ABC спечели над 1 милиард долара от публикуване през 1994 г. Притежава седем ежедневници, Fairchild Publications, Chilton Publications и Diversified Publishing Group. Time Warner, Inc, е вторият от международните медийни левиатани.

Председателят на борда и изпълнителен директор Джералд Левин е евреин. Дъщерното дружество на Time Warner HBO е най-голямата кабелна мрежа в страната с платена телевизия. Warner Music е най-голямата световна звукозаписна компания с 50 лейбъла, най-големият от които е Warner Brothers Records, начело с Дани Голдбърг. Стюарт Херш е президент на Warnervision, отдел за видео продукция на Warner Music. Голдберг и Херш са евреи. Warner Music беше ранен популяризатор на „gangsta rap“. Чрез участието си с Interscope Records тя помогна за популяризирането на жанр, чиято графична лирика изрично призовава черните да извършат насилие срещу белите. Освен кабел и музика, Time Warner участва активно в производството на игрални филми (Warner Brothers Studio) и издаването. Издателското отделение на Time Warner (главен редактор Норман Пърлстин,

Когато Тед Търнър, езичник, направи оферта за закупуване на CBS през 1985 г., имаше паника в кабинетите на медиите в цялата страна. Търнър направи богатство в рекламата и след това изгради успешна мрежа за новини с кабелна телевизия, CNN. Въпреки че Търнър наемаше редица евреи на ключови изпълнителни длъжности в CNN и никога не бяха заемали публични длъжности в противоречие с еврейските интереси, той е човек с голямо его и силна личност и беше считан от председателя Уилям Палей (истинско име Палински, евреин ) и другите евреи в CBS като неконтролируеми: хлабаво оръдие, което може в бъдеще да се обърне срещу тях. Освен това еврейският новинар Даниел Шор, който е работил за Търнър, публично повдигна обвинение, че бившият му шеф е проявил неприязън към евреите.

За да блокират офертата на Търнър, ръководителите на CBS поканиха милиардерския еврейски театър, хотел, застраховка и цигарения магнат Лорънс Тиш да започне "приятелско" поглъщане на компанията, а от 1986 до 1995 г. Тиш беше председател и изпълнителен директор на CBS, премахвайки всяка заплаха от нееврейско влияние там. Последвалите усилия на Търнър да придобие голяма мрежа са възпрепятствани от Levin"s Time Warner, който притежава близо 20 процента от акциите на CBS и има право на вето върху големи сделки. Viacom, Inc, начело с Съмнър Редстоун (роден Мъри Ротщайн), евреин, е третата по големина корпорация за мегамедия в страната, с приходи от над 10 милиарда долара годишно. Viacom, който произвежда и разпространява телевизионни програми за трите най-големи мрежи, притежава 12 телевизионни станции и 12 радиостанции. Той произвежда игрални филми чрез Paramount Pictures, начело с еврейката Шери Лансинг. Издателският му отдел включва Prentice Hall, Simon & Schuster и Pocket Books.

Той разпространява видеоклипове през над 4000 магазина на блокбастъри. Главната претенция на Viacom за славата обаче е като най-големият доставчик на кабелно програмиране в света чрез своите Showtime, MTV, Nickelodeon и други мрежи. От 1989 г. MTV и Nickelodeon придобиха все по-големи дялове от по-младата телевизионна аудитория. С трите най-големи и най-големите медийни компании в ръцете на евреите е трудно да се повярва, че такава прекомерна степен на контрол се е получила без умишлени и съгласувани усилия от тяхна страна. Ами другите големи медийни компании? На четвърто място в списъка е News News Corporation на Рупърт Мърдок, която е собственик на Fox Television и 20th Century Fox Films. Мърдок е езичник, но Питър Чермин, който ръководи филмовото студио на Мърдок и също ръководи телевизионната му продукция, е евреин. Номер пет е японската корпорация Sony, чийто филиал в САЩ, Sony Corporation of America, се управлява от Майкъл Шулхоф, евреин. Алън Левин, друг евреин, оглавява отдела на Sony Pictures. Повечето от телевизионните и филмови продуцентски компании, които не са собственост на най-големите корпорации, също са контролирани от евреи. Например, New World Entertainment, обявен от един медиен анализатор за „премиерния независим продуцент на телевизионна програма в Съединените щати“, е собственост на Роналд Перелман, евреин. Най-известната от по-малките медийни компании, Dreamworks SKG, е строго кошерна афера. Повечето от телевизионните и филмови продуцентски компании, които не са собственост на най-големите корпорации, също са контролирани от евреи. Например, New World Entertainment, обявен от един медиен анализатор за „премиерния независим продуцент на телевизионна програма в Съединените щати“, е собственост на Роналд Перелман, евреин. Най-известната от по-малките медийни компании, Dreamworks SKG, е строго кошерна афера. Повечето от телевизионните и филмови продуцентски компании, които не са собственост на най-големите корпорации, също са контролирани от евреи. Например, New World Entertainment, обявен от един медиен анализатор за „премиерния независим продуцент на телевизионна програма в Съединените щати“, е собственост на Роналд Перелман, евреин. Най-известната от по-малките медийни компании, Dreamworks SKG, е строго кошерна афера.

Dream Works е създадена през 1994 г. на фона на голям медиен свръх от магнетичния производител Дейвид Гефен, бившият председател на Disney Pictures Джефри Каценберг и режисьора на филма Стивън Спилбърг, и тримата са евреи. Компанията продуцира филми, анимационни филми, телевизионни програми и записана музика. Две големи големи продуцентски компании, MCA и Universal Pictures, са собственост на Seagram Company, Ltd. Председателят и главен изпълнителен директор на Seagram, алкохолен гигант, е Едгар Бронфман-младши, който също е президент на Световния еврейски конгрес. Известно е, че евреите са контролирали производството и разпространението на филми от създаването на киноиндустрията в първите десетилетия на 20 век.

Това е така и до днес. Филмите, произведени само от петте най-големи компании за филми, споменати по-горе - Disney, Warner Brothers, Sony, Paramount (Viacom) и Universal (Seagram) - представляват 74 на сто от общите касови бележки за първите осем месеца на 1995 г. Голямата тройка в телевизионното излъчване е била ABC, CBS и NBC. С консолидирането на медийните империи тези три вече не са независими образувания. Въпреки че са били независими обаче, всеки е бил контролиран от евреин от създаването си: ABC от Леонард Голденсън, CBS първо от Уилям Пали и след това от Лорънс Тиш, а NBC първо от Дейвид Сарнов и след това от сина му Робърт. В периоди от няколко десетилетия тези мрежи са били екипирани отгоре надолу с евреи, и същественото еврейство на мрежовата телевизия не се промени, когато мрежите бяха погълнати от други корпорации. Особено силно остава еврейското присъствие в телевизионните новини. Както бе отбелязано, ABC е част от компанията на Disney на Айзен, а изпълнителни продуценти на новинарските програми на ABC са всички евреи: Виктор Нойфелд (20-20), Боб Райхблум (Добро утро Америка) и Рик Каплан (World News Tonight). CBS беше закупен наскоро от Westinghouse Electric Corporation. Въпреки това мъжът, назначен от Лорънс Тиш, Ерик Обер, остава президент на CBS News, а Обер е евреин. В NBC, който сега е собственост на General Electric, президентът на NBC News Андрю Лак е евреин, както и изпълнителните продуценти Джеф Зукър (Днес), Джеф Гралник (NBC Nightly News) и Нийл Шапиро (Dateline). Особено силно остава еврейското присъствие в телевизионните новини. Както бе отбелязано, ABC е част от компанията на Disney на Айзен, а изпълнителни продуценти на новинарските програми на ABC са всички евреи: Виктор Нойфелд (20-20), Боб Райхблум (Добро утро Америка) и Рик Каплан (World News Tonight). CBS беше закупен наскоро от Westinghouse Electric Corporation. Въпреки това мъжът, назначен от Лорънс Тиш, Ерик Обер, остава президент на CBS News, а Обер е евреин. В NBC, който сега е собственост на General Electric, президентът на NBC News Андрю Лак е евреин, както и изпълнителните продуценти Джеф Зукър (Днес), Джеф Гралник (NBC Nightly News) и Нийл Шапиро (Dateline). Особено силно остава еврейското присъствие в телевизионните новини. Както бе отбелязано, ABC е част от компанията на Disney на Айзен, а изпълнителни продуценти на новинарските програми на ABC са всички евреи: Виктор Нойфелд (20-20), Боб Райхблум (Добро утро Америка) и Рик Каплан (World News Tonight). CBS беше закупен наскоро от Westinghouse Electric Corporation. Въпреки това мъжът, назначен от Лорънс Тиш, Ерик Обер, остава президент на CBS News, а Обер е евреин. В NBC, който сега е собственост на General Electric, президентът на NBC News Андрю Лак е евреин, както и изпълнителните продуценти Джеф Зукър (Днес), Джеф Гралник (NBC Nightly News) и Нийл Шапиро (Dateline). и Рик Каплан (World News Tonight). CBS беше закупен наскоро от Westinghouse Electric Corporation. Въпреки това мъжът, назначен от Лорънс Тиш, Ерик Обер, остава президент на CBS News, а Обер е евреин. В NBC, който сега е собственост на General Electric, президентът на NBC News Андрю Лак е евреин, както и изпълнителните продуценти Джеф Зукър (Днес), Джеф Гралник (NBC Nightly News) и Нийл Шапиро (Dateline). и Рик Каплан (World News Tonight). CBS беше закупен наскоро от Westinghouse Electric Corporation. Въпреки това мъжът, назначен от Лорънс Тиш, Ерик Обер, остава президент на CBS News, а Обер е евреин. В NBC, който сега е собственост на General Electric, президентът на NBC News Андрю Лак е евреин, както и изпълнителните продуценти Джеф Зукър (Днес), Джеф Гралник (NBC Nightly News) и Нийл Шапиро (Dateline).

Печатните медии След телевизионните новини ежедневните вестници са най-влиятелният информационен носител в Америка. Шестдесет милиона от тях се продават (и вероятно се четат) всеки ден. Тези милиони са разделени между около 1500 различни публикации. Може да се заключи, че чистият брой различни вестници в Америка би осигурил защита срещу еврейския контрол и изкривяване. Това обаче не е така. Има по-малка независимост, по-малко конкуренция и много по-малко представителство на нашите интереси, отколкото би си помислил случаен наблюдател.

Дните, в които повечето градове и дори градове имаха няколко независими вестника, публикувани от местни хора, близки до общността, няма. Днес повечето „местни“ вестници са собственост на доста малък брой големи компании, контролирани от ръководители, които живеят и работят на стотици или някога хиляди километри. Факт е, че само около 25 на сто от 1500 документи на страната са собственост независимо; останалите принадлежат към вериги за много вестници. Само шепа са достатъчно големи, за да поддържат независими отчетни служители извън техните собствени общности; останалите зависят от тези няколко за всички техни национални и международни новини. Империята на Нюхаус на братята евреи Самюъл и Доналд Нюхаус дава пример за нещо повече от липсата на реална конкуренция сред американските ежедневници:

Нюхаус притежава 26 ежедневници, включително няколко големи и важни такива, като обикновения дилър в Кливланд, Старска книга на Нюарк и Ню Орлиънс Таймс-Пикаюн; най-големият конгломерат за издаване на търговски книги в страната, Random House, с всички свои филиали; Newhouse Broadcasting, състоящ се от 12 телевизионни радиопрограми и 87 системи за кабелна телевизия, включително някои от най-големите кабелни мрежи в страната; неделната добавка Parade, с тираж над 22 милиона копия седмично; някои две десетки големи списания, включително New Yorker, Vogue, Madmoiselle, Glamour, Vanity Fair, Bride"s, Gentlemen"s Quarterly, Self, House & Garden и всички останали списания на изцяло притежаваната група Conde Nast.

Тази еврейска медийна империя е основана от покойния Самуел Нюхаус, имигрант от Русия. Поглъщането на толкова много вестници от семейство Нюхаус в голяма степен стана възможно благодарение на факта, че вестниците не се поддържат от техните абонати, а от техните рекламодатели. Именно приходите от реклама - не малката промяна, събрана от читателите на вестника - до голяма степен плаща заплатата на редактора и носи печалбата на собственика. Всеки път, когато големите рекламодатели в един град решат да предпочитат един вестник пред друг с бизнеса си, предпочитаният вестник ще процъфтява, докато неговият конкурент умира. От началото на 20 век, когато еврейската меркантилна сила в Америка се превърна в доминираща икономическа сила, непрекъснато нараства броят на американските вестници в еврейски ръце, т.е. придружен от постоянен спад в броя на конкурентните езичници - предимно в резултат на избирателни рекламни политики от еврейски търговци. Освен това, дори тези вестници, които все още са собственост и управление на езичниците, са до голяма степен зависими от приходите от еврейска реклама, че техните редакторски политики и политики за отчитане на новини са до голяма степен ограничени от еврейските харесвания и нехаресвания. Това важи във вестникарския бизнес както навсякъде другаде, че онзи, който плаща пипера, нарича мелодия.

Три еврейски вестника

Потискането на конкуренцията и установяването на местни монополи върху разпространението на новини и мнения характеризираха нарастването на еврейския контрол над американските вестници. Получената в резултат способност на евреите да използват пресата като незабележим инструмент на еврейската политика трудно би могла да бъде илюстрирана по-добре, отколкото чрез примерите на трите най-престижни и влиятелни вестника: New York Times, Wall Street Journal и Washington Post , Тези три, доминиращи финансови и политически столици на Америка, са вестниците, които определят тенденциите и насоките за почти всички останали. Те са тези, които решават какво е новина, а кое не, на национално и международно ниво. Те произхождат от новините; другите просто го копират и трите вестника са в еврейски ръце. The New York Times е основана през 1851 г. от двама езичници, Хенри Реймънд и Джордж Джоунс. След смъртта им, тя е закупена през 1896 г. от имението на Джоунс от богат еврейски издател Адолф Окс. Неговият правнук Артур Окс Сулцбергер-младши е настоящият издател и главен изпълнителен директор на вестника. Изпълнителният редактор е Макс Франкел, а управляващ редактор е Джоузеф Леливелд.

И двамата от последните са също евреи. Семейство Sulzberger също притежава чрез New York Times Co. 33 други вестници, включително Boston Globe; дванадесет списания, включително McCall"s и Family Circle с тиражи от над 5 милиона всяко; седем радио- и телевизионни радиопрограми; система за кабелна телевизия; и три компании за издаване на книги. New York Times News Service предава новинарски истории, функции и снимки от New York Times по електронен път до 506 други вестници, информационни агенции и списания. С подобно национално значение е Washington Post, който чрез установяването на своите „течове“ в правителствените агенции във Вашингтон има вътрешна следа за новини, включващи федералното правителство.

Washington Post, подобно на New York Times, имаше нееврейски произход. Той е създаден през 1877 г. от Stilson Hutchins, закупен от него през 1905 г. от John McLean, а по-късно наследен от Edward McLean. През юни 1933 г. обаче, в разгара на Голямата депресия, вестникът е принуден да фалира. Той бе закупен на търг за фалит от Евгений Майер, еврейски финансист. Вашингтон Пост сега се управлява от Катрин Майер Греъм, дъщеря на Юджийн Майер. Тя е главен акционер и председател на борда на Washington Post Co.

През 1979 г. тя назначава сина си Доналд издател на хартията. Сега той заема и постовете на президент и главен изпълнителен директор на Washington Post Co. The Washington Post Co. има редица други медийни участия във вестници, телевизии и списания, най-вече националното седмично списание номер две, Newsweek. Журналът на Wall Street Journal, който продава 1,8 милиона екземпляра всеки делничен ден, е най-разпространеният ежедневен вестник в страната. Той е собственост на Dow Jones & Company, Inc., нюйоркска корпорация, която освен всичко друго публикува и 24 други ежедневници и седмичния финансов таблоид Barron"s. Председател и главен изпълнителен директор на Dow Jones е Питър Кан, който е евреин. Кан също заема постовете на председател и издател на Wall Street Journal. Повечето от другите големи вестници в Ню Йорк са в не по-добри ръце от New York Times и Wall Street Journal. The New York Daily News е собственост на еврейския разработчик на недвижими имоти Мортимър Б. Зукерман. The Village Voice е лична собственост на Леонард Стърн, милиардерът еврейски собственик на фирмата за доставка на домашни любимци Hartz Mountain.

Други средства за масова информация

Историята е почти същата за другите медии, както за телевизията, радиото и вестниците. Помислете например за вестници. Има само три от всяка бележка, публикувана в Съединените щати: Time, Newsweek и US News and World Report. Времето, със седмичен тираж от 4,1 милиона, се публикува от сувенир на Time Warner Communications. Изпълнителният директор на Time Warner Communications, както беше споменато по-горе, е Джералд Левин, евреин. Newsweek, както бе споменато по-горе, се публикува от Washington Post Company, под еврейката Катрин Майер Греъм.

Седмичният му тираж е 3,2 милиона. US News & World Report, със седмичен тираж от 2,3 милиона, е собственост и публикуван от Мортимър Цукерман, евреин. Зукърман притежава също така вестник „Атлантически месечен“ и таблоидния вестник „Ню Йорк“ - „Дейли нюз“, който е шестият по големина вестник в страната. Сред гигантските книгоиздателни конгломерати ситуацията е и еврейска. Три от шестте най-големи издатели на книги в САЩ, според издателя Weekly, са собственост или контролирани от евреи. Трите са на първо място Random House (с многото си дъщерни дружества, включително Crown Publishing Group), трето място Simon & Schuster и шесто място Time Warner Trade Group (включително Warner Books и Little, Brown). Друг издател със специално значение е Western Publishing. Въпреки че заема едва 13-то място по размер сред всички издатели в САЩ, тя се нарежда на първо място сред издателите на детски книги, с повече от 50 процента от пазара. Неин председател и изпълнителен директор е Ричард Снайдер, евреин, който току-що замени Ричард Бернщайн, също евреин.

Ефектът от еврейския контрол върху медиите

Това са фактите за еврейския медиен контрол в Америка. Всеки, който желае да прекара няколко часа в голяма библиотека, може да провери тяхната точност. Надявам се, най-малкото, тези факти да ви смущават. Трябва ли на някое малцинство да бъде позволено да притежава такава страхотна сила? Разбира се, не и позволяването на хора с убеждения, изразени в Талмуда, да определят какво можем да четем или гледаме в действителност, дава на това малко малцинство силата да формира ума си, за да отговаря на техните собствени талмудски интереси, интереси, които както показахме са диаметрално противоположни на интересите на нашия народ. Позволявайки на евреите да контролират нашите новинарски и развлекателни медии, ние правим повече от това, че просто им даваме решаващо влияние върху политическата ни система и виртуалния контрол на нашето правителство; ние също им даваме контрол върху умовете и душите на нашите деца



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19830536
Постинги: 45056
Коментари: 6164
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930