Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2020 16:34 - След 1989г. гаврата с човешкият живот не е спирала, дори заема невиждани върхове на безсърдечност https://svobodnoslovo.eu
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 100 Коментари: 0 Гласове:
1



След 1989г. гаврата с човешкият живот не е спирала, дори заема невиждани върхове на безсърдечност

27.08.2020 admin

PROBA1 image   83 SHARES ShareTweet

Знам, че всеки един от вас някога е бил до толкова болен, че се е чувствал безпомощен и слаб, молил се е Богу или е чакал с надежда някой да му помогне.
Защо не започнете да поставяте себе си в “кожите” на слабите и безащитни,болни хора, които се нуждаят от помощ, вместо да парадирате и мислите само за личните си успехи, пари и постижения?
Има неща, които не могат да се премълчат или преглътнат, колкото и да се чака те да бъдат забравени или просто да отминат.
Едно от тези неща е състоянието на българските болници, тяхното безобразно състояние, лошата храна, отношение и обслужване към пациентите. Само заради това, управляващите вече трябваше да бъдат смачкани, обезглавени и обезкостени.
След 1989г. гаврата с човешкият живот не е спирала, дори заема невиждани върхове на безсърдечност. Колко ще платите за живота на вашите родители ? Колко струва ? Аз ще ви кажа, ще платите колкото ви кажат, ще купите всичките възможни лекарства,които ви кажат, само защото държавата не ви ги подсигурява, но това което лично мен ме потресе и прониза дълбоко беше съобщението на един приятел, който ми написа на лични това:

“Онзи ден от 7:00 ни приеха чак в 16:00 в раковата за изследване и вливания. Тука е нещо страшно, 100 човека чакат за20 легла. Когато бях в раковата направо ми се сви сърцето, това е болницата на обречените. Седят отвън на стълбите и чакат с часове за ред с номера за химиотерапия…”

 

А сега, вие поставихте ли себе си в ролята на болните? Видяхте ли се как ще изглеждате, когато сте с болки и нямате сили да стоите прави, затова и сте седнали на студените стълби да чакате от 7:00 до 16:00 за едно пикливо направление от което здравната каса ще вземе луди пари без да ви излекува, а след това ще ви настанят в стая с мухъл и ще ви подхвърлят сух хляб направен на каша с вода и лютеница?

Харесва ли ви този малък разказ от действителноста в България – новото име на Ада? Не ви зарадвах, нали? Нямам снимка по бански, няма гола плът, няма танци и песни в моите публикации,аз съм една скучна и сериозна жена, която ви депресира всеки ден с всяка публикация, като ви пише за истината…

Не, не призовавам към протести, а към Народен съд и смъртни присъди!
Аз искам смърт за всички убийци след 1989г. управлявали , приватизирали,крали и затваряли болници и училища, които създадоха този Ад наречен България !!!

Ива Иватта




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19702720
Постинги: 44667
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031