Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2020 18:02 - Журналист разказа как действа хунтата и нейните бухалки срещу непокорни граждани! https://otupor.com
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 122 Коментари: 0 Гласове:
1



Журналист разказа как действа хунтата и нейните бухалки срещу непокорни граждани!

09 сеп., 2020 | Международни | 0 |

image

“Скъпи приятели, днес ще ви разкажа как действа хунтата и нейните бухалки. Преди няколко дена съпругата ми публикува критични постове срещу властта. След като публикациите ѝ събраха огромно одобрение, профилът ѝ бе блокиран, но хунтата това не ѝ бе достатъчно. Вчера съпругата ми направи медицински изследвания, за които е получила съответните направления от лекари, които са проверили и установили, че е здравноосигурена и не е с прекъснати здравноосигурителни права. Такава проверка е извършена и в лабораторията, в която си е направила изследванията. И тук започва интересното! Днес около 14 часа съпругата ми се е чула с един от лекарите, който смутено ѝ е казал, че се случва нещо странно и системата от днес показвала, че съпругата ми от една година не си била плащала здравните осигуровки и е с прекратени здравноосигурителни права. Жена ми се шашнала, тъй като ѝ предстоят още изследвания! Вадя всички документи и се опитвам да я успокоя, че всички осигуровки са платени и вероятно е станала грешка и ще трябва да отидем до НАП и да им покажем всички вносни бележки, които аз прилежно пазя. Отиваме в НАП обясняваме, а те невъзмутимо ни обясняват, че много добре знаят, че съпругата ми си е платила всичко, но осигурителните ѝ права са прекратени по служебен път, тъй като не била подала някаква декларация. Бъркам и показвам въпросната декларация с прикрепен входящ номер, доказващ, че е подадена в срок и по закон. От НАП ни отговарят, че и това знаят, но жена ми трябвало да подаде заявление, в което да се признае, че е виновна, за това, че е изрядна и си е плащала осигуровките! Ето така действа хунтата! Знае, че не сте виновни, но ви превръща във виновници! Сега трябва да очакваме да ни превърнат и в престъпници!”

Това разказа през Фейсбук журналиста Димитър Байрактаров.



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19841709
Постинги: 45069
Коментари: 6164
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930