Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2020 18:18 - Цветан Цветанов: Бойко уволняваше по списъци на ДПС, ГЕРБ предаде своите ценности https://narod.bg/
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 93 Коментари: 0 Гласове:
1



Цветан Цветанов: Бойко уволняваше по списъци на ДПС, ГЕРБ предаде своите ценности imageот admin на 25.09.2020  image

„Хора се уволняваха от министрите в услуга на една или друга политическа сила. ДПС бяха обслужвани с всичките горски в цялата страна.

Никой не ги защитаваше, освен мен. Премиерът беше разпоредил на Порожанов да се срещне с Мустафа Карадайъ, имаше списък за уволнения, аз спрях този списък“. Това обяви Цветан Цветанов пред Нова телевизия тази сутрин.

„Ако тези уволнения бяха започнали да се случват, аз щях да направя публичен този разговор. Докато бях в парламента, заедно с колегите, които споделяха тези тревоги, съм се противопоставял на тези безобразия. Аз бях буфер, който понасяше негативите на тези събития“, заяви Цветанов. Той твърди, че не е допуснал да бъде толкова близък до Борисов, че да попадне в скандалите със записите и пр.

Цветанов специално открои вътрешната битка в ГЕРБ с Георги Харизанов – преди съден за злоупотреби като шеф на „Напоителни системи“, а сега смятан за особено близък на Борисов.

„Бил съм против влизането на дадени хора в листите на ГЕРБ, защото съм смятал, че те нямат необходимия обществен имидж“, каза по адрес на Харизанов лидерът на „Републиканци за България” и разкри, че Борисов е настоявал да го вкара в листите. Цветанов разкритикува и Томислав Дончев, че нищо не е свършил за електронното управление.

„Аз не съм предал ГЕРБ, ГЕРБ предаде ценностите на партията. Предателство е да останеш и да продължаваш да правиш това, което е против твоето усещане и съществуване на политическата сцена“, каза още той.

На въпрос има ли пълно с информация чекмедже, поясни, че няма папки и няма информация никъде, освен в главата си.

За съмненията в ГЕРБ, че той е правил снимките на премиерското чекмедже, Цветанов заяви: „Не мога да бъда аз, и не може да бъде мъж. Всякакъв режим в пространствата на вилата, достъпът до по-интимната част, трябва да е осигурен с разрешение на премиера и на НСО“.




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19798200
Постинги: 44977
Коментари: 6162
Гласове: 7180
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930