Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2020 16:59 - ДОНАЛД, ДУШКО, СПАСИ МЕ! https://svobodnoslovo.eu
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 97 Коментари: 0 Гласове:
1



ДОНАЛД, ДУШКО, СПАСИ МЕ!

06.10.2020 admin

  image   22 SHARES ShareTweet

Епистоларната проза на Онуй беше изпратена по Каракачанката до бай Доналд отвъд океана. Няма как да не се потреса душевно при мислената картинка „Онуй пише писмо на Тръмпи“: изплезен език, оцъклени очи, треперещи ръце, задраскани думи и писане десет пъти на писмото….но важна е целта!

Личните писма между тъмен балкански субект, изживяващ се като премиер и американския президент, някак си не ми се вписват в дипломацията, но може пък и аз да не разбирам, знае ли човек? Може и бай Доналд да прочете писмото /отплесвам се в размисли дали същото е на английски, че ако писменият му е като говоримият, жална му майка на писмото…/, но не е много сигурно, освен ако не иска да се поразведри и посмее.

 

Най-вероятно съдържанието на писмото убеждава бай Доналд, че той – Онуй, му е вярно до гроб, маха с опашка и е готов три пъти да се претърколи при устна заповед отвъд океана. Като насреща иска само още кокалчета, в случая – подкрепа за властта си. Че нещо му се клати….А може и да обещава колко още авансово ще плати за нови самолети и евентуално самолетоносач, да си имаме….след половин век!

Излагацията на Онуй винаги е на световно ниво, не можем да му го отречем. Бог да ни пази от дебилите!

Елена Гунчева



Тагове:   доналд,   спаси ме,   душко,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19810130
Постинги: 44988
Коментари: 6162
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930