Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2020 07:07 - Не яжте плодовете на казахстанската ОПУНЦИЯ ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 3881 Коментари: 27 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                  .......

              ... ЧЕ ТЯ, КАЗАСТАНСКАТА ОПУНЦИЯ ВОДИ ДО

 ТРАГИКОКОМИЧЕСКИ МОЗЪЧНИ ОПУЩАНИЯ И ВИНАТА ЗА ТОВА

         НЕ Е САЛИЦИЛОВАТА КИСЕЛИНА КОЯТО НЕ СЪДЪРЖА.

     ХИЧ ДУМА ДА НЕ СТАВА И ЗА АСКОРБИНОВАТА КИСЕЛИНА,

             КОЯТО ПЪК СЪДЪРЖА В ОГРОМНИ КОЛИЧЕСТВА ...

       ПРОСТО В КАЗАХСТАН СА ПРАВЕНИ ЕДИНСТВЕНО ОПИТИ

         ДА СЕ ОТГЛЕЖДАТ КАКТУСИ ЗА ФУРАЖ ... НЕУСПЕШНИ.

              https://bg.esotericcosmos.com/3259734-are-cacti-edible

                                                    .....

                 ТУК И СЕГА ВИ ПРЕДЛАГАМ ЧЕТИРИ КЛИПА,

          КОИТО СЪС СИГУРНОСТ НЯМА ДА ВИ НАВРЕДЯТ НО

     ДОРИ ЩЕ ВИ ПРЕДПАЗЯТ ОТ РАЗНИ МОЗЪЧНИ ОПУЩЕНИЯ


                                                     ... 

Кактус опунция - лечебные свойства. Как собирать - меры предосторожности. Кактус опунция знаменит своими лечебными свойствами. Он полезен для иммунной системы, для укрепления зубов и всех костей организма, для похудения, для сердца, метаболической активности, здоровой кожи, профилактики рака, улучшения сна, против язв, диабета.










Гласувай:
7



1. starforlife - Радо, добро утро.
26.10.2020 08:16
Позволи ми да "направя" постинга ти.
Имам предвид пом/у ангажиментите си (зад компютъра), които днес извънредно започнаха отрано, на пресекулки (тоест, препоръчвам на прочелия преди да свърша да се върне и прочете коментара ми когато съм го завършил... Глупостина, ако започне да балалайка глупости я трий, моля те.)... Та, на пресекулки да напиша много и разнородни неща, които гарантирам, че ще обогатят Читателя.

Първо: Започвам с това, че признато по надлежен начин/път, моя милост се числи към процента хора приемани за гении.
Повярвайте ми - това не го казвам, за да се издигам в очите на слепите, а по куп други причини, едната от които е да кажа, че 99,9% от хората си мислят, че геният би следвало да е... гениален! Тоест, да е автор на гениални неща.
НИЩО ПОДОБНО!
Такова мнение показва само и единствено незадоволителна обща култура.
На базата на тестове (тук не говорим само и единствено за IQ) гениалността се определя като функция на мозъка и характеризира това, той да работи доста по-различно от на "нормалния" човек.
Не казвам, че го превъзхожда, о не, ни най-малко! Просто казвам, че работи различно. Основно по различен начин "гледа" на информацията, оценява я (подсъзнателно), обработва я и НАЙ-ВЕЧЕ - я СЪХРАНЯВА.
Гениалните хора ВИНАГИ помнят изключително много.
И много четат. Най-различни неща. Детски дори неща.
Това е причинено от ГЛАДЪТ на мозъка им.
Обикновено гениите са... самотни хора. Общуването им е "трудно" не само, защото типично биват отблъсквани от "нормалните", а и самите те отблъскват с... гениалността си (отново подчертавам, че говоря за характеристика на мозъка, а не за научни или някакъв друг вид значимост и постижения).
ТУК МИСАНА Е ТОЗИ, КОЙТО МОЖЕ ДА ВИ КАЖЕ АЗ ОТ ПРЪСТИТЕ ЛИ СИ ГИ ИЗСМУКВАМ ТЕЗИ НЕЩА, ЗАЩОТО НЕГОВИЯТ МОЗЪК Е ТАКЪВ, УБЕДЕН СЪМ.

Написах това нагоре, защото за ОТВОРЕНИТЕ и любопитни мозъци то ще е любопитно, а и с едното да кажа на някои хорИЦа тук, че каквото пиша нататък, ще го пиша без абсолютно никакъв Гугъл.
Много хора от блога (над 30 през годините, понастоящем около 15-тина) са се срещали с мен и знаят, че поради въпросната феноменална памет общувам добре (Слава Богу в моя случай и не толкова натрапчиво - поне така си мисля де, при все, че често ЗНАЯ, че не е така.) по разнородни теми и въобще материи. Тоест, припомням за четенето, а моя милост не само ама много е чел, а и продължава да го прави.
ТОВА СЪМ ВЪЗПИТАЛ И В ДЕЦАТА СИ, препоръчвам го и на всеки от вас. Ако е късно за деца, напъвайте при внуци.
НОСЕТЕ БИБЛИОТЕКИТЕ СИ НАВСЯКЪДЕ С ВАС И САМИТЕ ВИЕ СЕ ОПИТВАЙТЕ ДА БЪДЕТЕ БИБЛИОТЕКИ.
Гугъл е страхотно нещо... Той е ГЕНИЯТ на гениите... Но той е безцветен!
Никой обаче не го е определил като фукльо или нещо от сорта, нали така?
Чудно ми е защо го правим с хората тогава? Говоря за случаите когато НЕ сме прави и в повечето случаи знаем, че НЕ сме прави.

Сега по същество, преплитайки постинга ти като провокатор да напиша неща,
които "трябваше" да напиша на различни места, спрямо различни реплики,
от "дискусията", на която е посветен той, постингът ти.

https://starforlife.blog/photos/154138/original/IMG_20201026_065335.jpg
https://starforlife.blog/photos/154138/original/IMG_20201023_091817.jpg
На първата снимка отгоре виждате тазсутрешната ми закуска.
Втората вече е позната на Читателите ми.
Позволих си да включа снимките, защото те са пряко свързани с това, което казах, че ще направя, а то е както вече казах да напиша доста, различни и разнородни неща, за да може вие, Читателите на Радо, не само да оформите общата картинка по въпросът, който той засяга, а и да обогатите общата си култура, вследствие на неща, които ЕВЕНТУАЛНО не знаете
Та... Кактусовата смокиня.
Това е плодът на определен вид кактус, естествено, та нали самото име подсказва. А се ебавах с Венци по много причини, които сега да не засягам, но една от тях е онова, което писах за гениалността.
Но по-конкретно за това... друг път.
Наричат я още кактусова круша заради формата, но за мен и повечето хора и най-вече различен вид специалисти (от ботаници до кулинари) правил-ното е смокиня, защото структурата на вътрешността й и като консистен-ция, и като вкусови усещания, е като на смокинята. А едно нещо е такова, не каквото изглежда, а каквото Е. Като СЪДЪРЖАНИЕ, а не като ОПАКОВКА.
При хората е същото, не мислите ли?

Хайде погледнете кактусовата смокиня на двете снимки.
Сутринта (когато държа да отбележа, че не знаех, че Радо ще пуска този постинг, но го очаквах, защото той го намекна онзи ден, а АЗ ВНИМАВАМ при четенето, не бъркам елементарно този с онзи или това с онова, защото това е просто неприемливо) нарочно сложих кактусовата смокиня неразрязана, за да се види на външен вид. Както и изрично и нарочно вчера купих и обикновени смокини.
Хайде сега сравнете разрязаната кактусова от втората снимка от онзи ден с разряданата обикновена смокиня от тази сутрин. Вътрешността сравнете.
Воднисто-месеста сочна консистенция с обилно количесво семки. Над 50% от нътрешното съдържание е семки!
И докато при нормалната смокиня те са приятни, меки и... хрупкави, при кактусовата са като на нара – ядеш ги насила, защото не можеш да изсмукваш като при него. Аз лично консу-мирам с лъжичка. И като при нара семките на кактусовата смокиня са големи, твърди, несмилаеми. Затова писах, че повече от 3-4 кактусови смокини човек не може да изяде. Защото семките са много, големи и твърди. В 3 броя са около 20-30 грама сигурно.
Хайде яжте 30 грама камъчета де!
Ето и затова си мисля, че Венци (Без да се сърдиш, пич – не се конфронтирам, а се ОБОСНО-ВАВАМ. Както винаги за разлика от теб/вас.) балалайкаше на базата на Гугъл: Няма как лекар да наговори глупостите за аспирина, пък включително и в новата версия, която е пуснал в коментар при него.
Но за това по-нататък.


(следва)

То "следва-следва", ама продължавам само при мен, че става банално тук.

https://starforlife.blog/lichni-dnevnici/2020/10/26/https-getmans1-blog-bg-politika-2020-10-26-ne-iajte-plodovet.1732618

(ИЗВИНИ МЕ, РАДО.)
цитирай
2. shtaparov - Tia ne6ta ne mi biaha izvestni
26.10.2020 08:25
Tia ne6ta ne mi biaha izvestni- jalko za neopravdanite usilia
цитирай
3. apostapostoloff - Затова
26.10.2020 08:49
руските болни са най- здрави.
цитирай
4. getmans1 - . . . Здравей shtaparov, честно к...
26.10.2020 09:03
... Здравей shtaparov, честно казано и аз не знаех нищо за кактусова смокиня до момента на спора кактусова/кралска тука в блога. Заинтригуваме и поради факта, че тази година смокинята която като малко дръвче ми подари един приятел преди две години даде плодчета, страшо вкусни и сладки. ЯВНО сорта е нещо особено и не е като смокините от едно време които съм ял или купувал ... дръвчето е донесено от южното черноморие - Синеморец или Варвара.
Темата ми дойде като сгоден случай да поГУГАЛСТВАМ по въпроса ... абе любопитство или любознателност ... на „стари„ години садя разни дръвчета и опитвам да пригодя към условията ни каквото ми попадне и много разчитам на ГУГЪЛА ... поне двайсетина нъти на ден го сръчквам - за ужасТ на некои блогови капацитетини.

shtaparov написа:
Tia ne6ta ne mi biaha izvestni- jalko za neopravdanite usilia

цитирай
5. getmans1 - руските болни са най- здрави. . . . ...
26.10.2020 09:10
apostapostoloff написа:
руските болни са най- здрави.


... Постоле, в интерес на истината от опит мога да кажа, че откакто паднаха концентрационните ни огради доста неща влязоха в страната ни които до скоро мислехме за екзотични ... А, омразния на нЕкои ЧИЧКО ГУГЪЛ се оказа „прозорец„ по-широко отворен и от книгата
цитирай
6. missana - Всичко, което е скришно става явно
26.10.2020 09:38
(както е писано в библията).
цитирай
7. getmans1 - Всичко, което е скришно става явно. ...
26.10.2020 09:56
missana написа:
Всичко, което е скришно става явно ... (както е писано в библията).


... Да, за всички които помнят или искат да помнят на другите явно им е драго да си умрат в заблуда ... с надеждата, че и смърта е нещо подобно ... За съжаление тя, смърта е най реалното нещо в живота и ако това не го приемем преживе за факт ще си отидем в заблуда.
цитирай
8. vmir - Чудех се защо бОт Венцо използва барон Мюнхаузен за еталон,
26.10.2020 11:16
докато не ми светна, че се е посветил на целта да го постави в малкото си джобче. Сега се чудя дали разбира, че отдавна е постигнал целта на живота си и напразно полага излишни усилия.
цитирай
9. blackpredator - къф ти е проблема бе Гетьо?
26.10.2020 12:31
у цял свят е разпространена опунцията, където климата позволява
оттам и плодовете й
у цялото крайбрежие на Северна Африка се използва за "жив плет"
лично съм го виждал
естствено е да съдържа фитохимикали, сред които и полифеноли
именно салициловата киселина е фенолна
аспиринът си е синтетична версия на салицила
напиши "аспиринът у природата" и шуфти у нета аналогията
няма нищо по-естествено, биомаса да се използва за фураж,
или за производство на биогориво примерно
отде реши, че опунцията праи изключение
мноо тъпо кратункофско заяждане..
цитирай
10. getmans1 - Чудех се защо бОт Венцо използва ...
26.10.2020 13:05
Чудех се защо бОт Венцо използва барон Мюнхаузен за еталон,...
vmir написа:
докато не ми светна, че се е посветил на целта да го постави в малкото си джобче. Сега се чудя дали разбира, че отдавна е постигнал целта на живота си и напразно полага излишни усилия.


... Туй „ бОт „ явно е грешка ... но пък ТОЧНА
цитирай
11. getmans1 - къф ти е проблема бе Гетьо?. . . у цял ...
26.10.2020 13:12
blackpredator написа:
къф ти е проблема бе Гетьо?...
у цял свят е разпространена опунцията, където климата позволява
оттам и плодовете й
у цялото крайбрежие на Северна Африка се използва за "жив плет"
лично съм го виждал
естствено е да съдържа фитохимикали, сред които и полифеноли
именно салициловата киселина е фенолна
аспиринът си е синтетична версия на салицила
напиши "аспиринът у природата" и шуфти у нета аналогията
няма нищо по-естествено, биомаса да се използва за фураж,
или за производство на биогориво примерно
отде реши, че опунцията праи изключение
мноо тъпо кратункофско заяждане..


... въпросът ти както и финала на изакването ти се отнасят повече за тебе ... еба си тъпа работа да си вреш задника навред
цитирай
12. vencivaleri1951 - Гетьо, това , че те карам да четеш е добре, но не се ограничавай
26.10.2020 13:29
Кактуси има и в България и на много места в света. В Казахстан има няколко пустини
и кактусоподобни колкото щеш. За лекарства не знам, но за фураж и тъкани имаха производство. Не знам дали е останало Няма повече да обяснявам, но не всичко което не се е случило в Панагюрище и в Лудогорието , не се е случило другаде и другиму.
Впрочем виждал съм кактуси и в Сочи и в Туапсе-палми също. Маймуни не съм виждал, но ги има защото пишат ...

ПС освен кактусови круши има и кактусов пелин, кактусов/ камилски боб, кактусови гъби...
цитирай
13. getmans1 - . . . Дааа, караш ме ама с лъжите си. . . ...
26.10.2020 13:59
... Дааа, караш ме ама с лъжите си ... явно това твоето искаш за достойнство да го представиш
За казахстанският опит за фураж още онзи ден ти дадох линк ... колкото до тъканите нищо ново САМО, ЧЕ ПРОПУСКАШ един дребен факт едва в последните години технологиите позволяват така масово да навлязато собено фините ...

Детищина от твоя страна да приемаш по този начин подкрепата на ЧеПЪРДА, човека заради теб на маймун се праи...


vencivaleri1951 написа:
Кактуси има и в България и на много места в света. В Казахстан има няколко пустини
и кактусоподобни колкото щеш. За лекарства не знам, но за фураж и тъкани имаха производство. Не знам дали е останало Няма повече да обяснявам, но не всичко което не се е случило в Панагюрище и в Лудогорието , не се е случило другаде и другиму.
Впрочем виждал съм кактуси и в Сочи и в Туапсе-палми също. Маймуни не съм виждал, но ги има защото пишат ...

ПС освен кактусови круши има и кактусов пелин, кактусов/ камилски боб, кактусови гъби...

цитирай
14. starforlife - ~ 9. blackpredator
26.10.2020 14:19
Професоре-ГУГЪЛЯК...
А я ни кажи в какви количества се съдържа ацетиловата киселина У кактусавата смокиня? М?
Защото е колкото в ДОМАТА!
После ми кажи в кой плод е в най-големи количества, защото ти гарантирам, че Гугъл НЯМА да ти помогне.
Не, че не може, а ти не можеш да си служиш ефективно с него.

Така, че - опитваш се да защитиш Венци, ОК, разбирам го...
Но много неща КРЕЩЯХА, че той не е виждал НА ЖИВО въпросния плод и фантасмагорира.
Не съм стигнал при мен до съвети как да я "поемате" в ръце. А това У Гугъл няма да прочетеш, Гугъляко.
И изоПщо не иде реч за бодлите, защото те са премахнати и на пазара ти идва без тях.
Иде реч за нещо, което само сблъсквал се с плода РЕАЛНО, а не Гугаляшки (както съм убеден, че е при Венци, а и при теб особено), може да заговори.
Уви, ВИЕ носите от девет САЙТА Гугълска вода, но си оставате едни празнодумци и професори-гугъляци.
ТОЧНО ЗАТОВА НЕ СЕ СРЕЩНАХТЕ НИКОГА С МЕН, А САМИТЕ ВИЕ СТЕ УЖ НАПЪВАЛИ:
Защото в ЖИВ разговор, без "настолната ви книга", ще се спихнете като вакуум-черепна кутия.
цитирай
15. starforlife - ~
26.10.2020 14:27
vencivaleri1951 написа:
Няма повече да обяснявам, но не всичко което не се е случило в Панагюрище и в Лудогорието , не се е случило другаде и другиму.

Извинявай, пич, ама там е работата, че ти не обясняваш на базата на собствен опит (в случая, ама то при теб е така в 90% от случаите), а Гугълиш.
И махни, че Гугълиш, ами и УКРАСЯВАШ с какви ли не свои измислици и то в повечето случаи на които и първолак ще се смее, а камо ли интелигентен човек.

АЗ ПАК ТЕ ПИТАМ... Вече не за вътрешността на самия плод, защото чете при мен...
КАКВО Е ТОВА СПЕЦИФИЧНО НЕЩО, ЗА КОЕТО НАМЕКВАМ НА ПРЪЦКАЩИЯ ПРЪЦ-ГУГАЛЯК, КОЕТО Е ХУБАВО ДА ПРЕДУПРЕДИШ СЪБЛОГЪРИТЕ, КОИТО БИХА ПОЕЛИ КАКТУСОВА СМОКИНЯ В РЪЦЕ?
В Гугъл няма да го намерите, но има една фирма У България - "БИО МОЛ" - купи и вкуси. Защото НЕ СИ!
И тогава говори.
Иначе просто е не само смешно и жалко, а и ПОДНАСЯЩО НЕВЯРНА ИНФОРМАЦИЯ НА ОКОЛНИТЕ!

А за салицила (СивоПръцко)... Е ще стигна при мен и до него де.


ПС: бОт на Любака, Радо, НЕ Е грешка. Убеден съм.
Прочети отново началото на "чаршафения" ми коментар.
цитирай
16. starforlife - И понеже се сетих, Венци, та да ти забия и друг пирон (въпрос) с малко "предистория":
26.10.2020 15:09
Никой не е казвал, че всичко "се е случило в Панагюрище и в Лудогорието" - цитирах удивляващата с глупостта си твоя реплика.
Никой и никога!
Това ти го натрапваш тук и сега.

И тук за този плод споменавам, само и само, защото е "тема" на дискусия от няколко дни. Така е с десетки други.
Беше 2013-та когато писах и показвах кивано.
Знам бе, знам - кивано У Казахстан ехеее - още в 13-ти век си ял и те е заболял менискуса, защото съдържа Омега-9 - ха ха ха.
Но аз ще кажа друго и никой не ще го отрече или оспори:
АКО ИДИОТСКИЯТ ВИ СОЦ НЕ БЕШЕ СЕ СПИХНАЛ КАТО БАЛОН, КАКЪВТО БЕШЕ, НЕ САМО В ПАНАГЮРИЩЕ, А В ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ НИКОЙ НЯМАШЕ ДА Е ЧУЛ ДОРИ ЗА КАКТУСОВА СМОКИНЯ, А КАМО ЛИ ДА МОЖЕ ДА СИ Я КУПИ И КОНСУМИРА, АКО РЕШИ. Когато реши. По финансовите възможности на всеки е.
Факт!
Беше 2013-та още, когато тук писах за и показах снимка на кивано. (Примерно се сещам.)
Колко хора в България и днес дори са чували за този плод?
М?
(А кажи защо за него се сетих де? Или да ти покажа постинга, за да видиш, че когато аз съм го донесъл от... не си спомням къде и консумирал, ти не си и чувал бил. Смея да твърдя дори, че сега от мен чуваш и ще се заГугълослучкваш.)
Ооо, знам бе - знам - ти У Казахстан си консумирал още У 13-ти век и то преди Христа.

Тоест, Венци, тук говорим не за самата смокиня и разните бля-бля.
Тук говорим за две неща:
- Първо: Че любимият ви соц беше похлупил цели държави и стотици милиони хора с оловен похлупак и те нямаха никакъв достъп до нормалния свят.
(И този похлупак не ни предпази от Чернобил, при все, че беше оловен.)
и
- Второ: Такива като ВАС водят каква ли не идиотска пропаганда и дезинформация, за да минимизирате ПРЕСТЪПНОСТТА на същия този соц строй и режим.
Тоест, вие сте си останали ПРЕСТЪПНИЦИ.

Дотук беше "предисторията", а кавичките са, защото въпросът ми изобщо не е свързан с написаното.

Но пък хайде малко предистория и за въпроса ми.

Ти спориш с мен за фамилията на руска певица, която аз за себе си съм убеден, че чу за първи път от мен, но това не ти пречи да измисляш.
Така смятам и както казвам - аз се обосновавам защо.
А то е, защото, ако ти я познаваше от преди - щеше да знаеш фамилията й, която също си мисля, че от мен научи, помисли, че "е"-то при ГорбачЕва е грешка и подхвана фантазията за Горбачов и дори не се посвени да говориш от нейно име: Как тя го била казвала в интервю по телевизията.
Та: Хайде като се пъна и за това как си чел в руската Уикипедия за нея, ДА МИ КАЖЕШ ТАКА КОГА Е РОЖДЕНИЯ ДЕН НА СЪЩАТА? М?
Не за друго бе, а защото аз като фантазьор според теб/вас, че съм я срещал реално, зная кога е Р й Д и понеже е съвсем скоро - ще пусна постинг по случая.
А ти като се пънеш, че И за нея (като всичко) знаеш по-добре от "Панагюрище и Лудогорието" - та и рекламно лице на "Газпром" я направи, без тя да знае - цитирай рождената дата, МОЛЯ.

И така само да ти обърна внимание, че Радо е толкова от Делиормана, колкото СивоПръдльо, защото са съграждани.
Помисли и в/у този ваш според вас духовит клинчер.
цитирай
17. blackpredator - аааабе, Гоче
26.10.2020 16:06
starforlife написа:
Професоре-ГУГЪЛЯК...А я ни кажи в какви количества се съдържа ацетиловата киселина У кактусавата смокиня? М?

на мен ми е чужд тоя твой инфантилизъм
"ма знаеш ли Шварценегъра к'ви мускули има?"
аз съм надскочил тая пионерска сфирка,
още преди педесе години
щото дружинната беше от Руси,
не делиорманска панагюрка

Гоче, Гоче,
на мен ми е чужд делиорманско-панагюрският блогоф субект Нхау,
за който Кока-кола има апотропейна сила

к'вото и да ми пишеш, на панагюрския лад,
сичкото ноти какофония..
цитирай
18. starforlife - Ха ха ха (Уау - "апотропейна сила" - какъв Интелект! Срази ни!)
26.10.2020 16:11
Тъкмо дописах за делиормана.
Прочети си го сам отгоре бе, балалайко.

ПС: Какафония-какафония, ама ей го на - преди 5 часа един РЕАЛЕН блогър (Безистена) се чу с мен вербално и за 3 минути му издиктувах нотите, той музицира какафонията ми и оправихме проблема му.
После за още 3 минути го научих как да може да лади линкове У тялото на коментарите и той се убеди, че е въпрос на ЖИВ и ПЪРГАВ УМ, а не... била-охранителски способности.
След това за още 3 наладихме още Познание за него.
А си и полафихме хей така - чисто човешки.

И ей го на - още един РЕАЛЕН буфосинхронист У оркестъра ми.
А ти балалайкай как какви ли не познати ТУК си бил имал, ама само на думи, каквито си и никой никога невидял ги.
ТАКА, ЧЕ - ЛАПАЙ МИ КАВАЛА И ДУХАЙ. Ама леко и нежно, ей.
(Иначе нямам протиф да гълташ щом те кефи.)
Но първо си измий зъбите, защото не искам да ми хване кариес.
Ха ха ха
цитирай
19. blackpredator - Гоче,
26.10.2020 16:29
знаеш ли що е клише?
не това на Гутенберг
ти си клише на гароф кенеф
полезен..
цитирай
20. getmans1 - . . . Чувствам се задължен да кажа, че ...
26.10.2020 16:48
... Чувствам се задължен да кажа, че ти ставаш единствено за съдържанието на гаров кенеф - нещо безполезно и миризливо, еба си наглеца...

blackpredator написа:
знаеш ли що е клише?
не това на Гутенберг
ти си клише на гароф кенеф
полезен..

цитирай
21. vmir - Пръцко е полезен почти колкото пръдня за панделка.
26.10.2020 18:51
цитирай
22. starforlife - ~
26.10.2020 18:58
blackpredator написа:
знаеш ли що е клише?

Ами какво да ти кажа?...
Клише е блогър, който не би могъл да води високо интелектуален реален разговор (с мен) понеже Гугъл няма да му е пред очите, където да топи микроскопичната плоча на циклостила си и маца както при коментарите си тук.
цитирай
23. starforlife - ~
26.10.2020 19:01
vmir написа:
Пръцко е полезен почти колкото пръдня за панделка.

Е да, ама когато Корти го беше видяла треперещ зад кофата за боклук при мъжеенето, останало в аналите на блога с простата позивна "Тетевен", нали от страх полата му се била смъкнала и отдолу бил по розови гащички на жълти панделчици.
цитирай
24. starforlife - ~
26.10.2020 19:20
blackpredator написа:
ти си клише на гароф кенеф
полезен..

Ха ха ха

7-ми коментар тук:
https://bezistena.blog.bg/history/2020/10/21/rakovski-lider-i-glava-na-svetovnite-beli-frimasoni-pravnuk-.1732084
цитирай
25. getmans1 - . . . От цялата тая дандания АЗ СИ И...
26.10.2020 19:23
... От цялата тая дандания АЗ СИ ИЗВАДИХ РЕАЛНО ПОЛЗА - разбрах откъде може да се купи у нас ... сега ще си архивирам линка и ще остане само да уточня подробностите ...

starforlife написа:
blackpredator написа:
знаеш ли що е клише?

Ами какво да ти кажа?...
Клише е блогър, който не би могъл да води високо интелектуален реален разговор (с мен) понеже Гугъл няма да му е пред очите, където да топи микроскопичната плоча на циклостила си и маца както при коментарите си тук.

цитирай
26. starforlife - ~ 25. getmans1
26.10.2020 20:19
Такаааа...
Дойде време явно да кажа нещо, което Венци го "знае" и аха-аха да го каже, ама се смълча както винаги когато е поставен на тясно.
Преди това обаче, Радо, да те "посъветвам".
(От вчера ми върви да съветвам - ха ха ха)

Купи и опитай кактусовата смокиня...
Ако имаш възможност - консумирай по 1 през ден-два или 1 път седмично - ползите от нея са много.
Но ако си ограничен финансово (Тя не е скъпа, но все пак на фона на много други плодове е по-скъпа, почти двойно и тройно, а от някои, които имат ПОЧТИ нейните ползи - и повече.)
Та: Ако си ограничен финансово, по-добре за парите за 200 гр. кактусови смокини, си купувай кило фурми.
Това е плодът... В едно с 1 банан... Който ЗАДЪЛЖИТЕЛНО приемам ЕЖЕДНЕВНО по 9 броя на три пъти - сутрин, обед и вечер.
Ето това е плодът. Фурмата.
Както и синята слива, но понеже тя образува газове, та не я консумирам ежедневно, но поне 3 пъти седмично хапвам поне по 4-5.

А сега полезното и любопитно за кактусовата смосиня:
Вече писах, че бодлите й са премахнати още от берящите на плантацията.
Кората на тази смокиня обаче има едно неприятно "свойство".
Да я пипаш с незащитени ръце е равносилно все едно да пипаш стъклена вата!
А всеки знае какво причинява това.
(Дали всеки? Пръцко със сигурност - ха ха ха.)
Тоест: Или ползвай ръкавица при миенето и разрязването...
Ако режеш повече - след всеки ряз изпласвай ножа, за да не попаднат "стъклените" власинки полепнали по ножа при предходния ряз в месестата част на следващия плод и особено, ако белиш...
Или както аз правя: Разрязваш наполовина (от меката част, която е била към стъблото на храста-дълво към коравата вдлъбната част където е ставал цъфтежът) и с лъжичка гребеш и лапаш.
Лапаш без харесване и, ако не е заради полезността - няма да повториш.
цитирай
27. shtaparov - Здравей!
27.10.2020 07:34
getmans1 написа:
... Здравей shtaparov, честно казано и аз не знаех нищо за кактусова смокиня до момента на спора кактусова/кралска тука в блога. Заинтригуваме и поради факта, че тази година смокинята която като малко дръвче ми подари един приятел преди две години даде плодчета, страшо вкусни и сладки. ЯВНО сорта е нещо особено и не е като смокините от едно време които съм ял или купувал ... дръвчето е донесено от южното черноморие - Синеморец или Варвара.
Темата ми дойде като сгоден случай да поГУГАЛСТВАМ по въпроса ... абе любопитство или любознателност ... на „стари„ години садя разни дръвчета и опитвам да пригодя към условията ни каквото ми попадне и много разчитам на ГУГЪЛА ... поне двайсетина нъти на ден го сръчквам - за ужасТ на некои блогови капацитетини.

shtaparov написа:
Tia ne6ta ne mi biaha izvestni- jalko za neopravdanite usilia


Нашенската смокиня e най-добрa разбира сe- нея я oценявамe истински !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6071068
Постинги: 2741
Коментари: 26489
Гласове: 9633
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031