Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2020 16:56 - Помнете! Бойко ще разпределя 50 милиарда, идат избори – мислете! https://narod.b
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 77 Коментари: 0 Гласове:
1




Помнете! Бойко ще разпределя 50 милиарда, идат избори – мислете!

от admin на 03.11.2020

0 844

Споделете

Бойко Борисов ще разпределя 50 милиарда лева – между „наши и ваши”, а идват избори (предсрочни или редовни), когато е времето да изринем корумпираните от върха на държавата. Това напомни в своя публикация пиар експертът Любомир Аламанов, видя репортер на Narod.bg.

Ето и коментара му по повод поредните словоблудства на премиера от СИК:

Кратък анализ на вчерашния Му пореден монолог.

Основно послание:

-> Аз разпоредих, аз, аз, аз, аз наредих, аз, аз, аз, аз им казах, аз направих, аз, аз, аз…

Какво друго имаше в монолога Му:

• лични разпореждания;

• неглижиране на институциите и тотално досъсипване на репутацията им;

• омраза към хората;

• омраза към младите;

• учудване, че някакви хора се осмелявали да Му искат оставката;

• неприкрити заплахи;

• моментни хрумки;

• Тотално различни обещания от преди два дена. И от преди седмица. И от преди месец.

Какво липсваше в монолога Му:

• Извинение, че за 10 години здравната система е на това положение.

• Извинение, че няма реформа в здравната система.

• Извинение, че няма реформа в Бърза помощ.

• Извинение, че няма реформа в нито една система.

• Извинение, че за 8 /осем/ месеца няма кризисен план.

Реклама

• Извинение, че за 8 /осем/ месеца няма план за комуникация.

• Извинение, че след 8 /осем/ месеца чак сега се мислят алгоритми за прием на болни.

• Извинение, че за 8 /осем/ месеца не каза едно човешко изречение.

• Извинение за всички лъжи.

• Стратегия.

• Уважение.

• Емпатия.

• Разбиране.

• Съпричастност.

• Поемане на отговорност за всички провали.

 

И основното, което се усещаше в наглостта на тона:

 

-> Онези 50 000 000 000 /50 милиарда/, които чакат да бъдат разпределени…

Докато хората събират капачки и чакат в линейки, наглеците се готвят да разпределят 50 милиарда.

Запомнихте ли? 50 милиарда.

Идват избори. Мислете.

Хубав ден!

#нитоденбезразпределяне

#нитоденбезраздаване

#нитоденбезнатиск

#50милиарда

 




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19832110
Постинги: 45056
Коментари: 6164
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930