Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2020 17:17 - В държавата на Мутрата: Пенсионери не могат да си купят хляб, майка изплака – „Искат да убият сина ми!” https://narod.bg
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 213 Коментари: 0 Гласове:
1



В държавата на Мутрата: Пенсионери не могат да си купят хляб, майка изплака – „Искат да убият сина ми!” imageот admin на 12.11.2020 0 491 Споделете

В държавата на Мутрата закони няма, има далавери и измами на гърба на обикновените хора. Такъв извод направи Narod.bg от две наглед различни, но всъщност много близки истории, в които потърпевши се са политици от хунтата на ГЕРБ, а пората от народа.
image

Първата случка касае новата заповед на министъра на здравеопазването Костадин Ангелов за „зелен коридор”, в който да пазаруват само възрастните хора, се изроди в тормоз над пенсионери, разкри Narod.bg.

image

Почувствала се значима, управителката на „Фантастико“ на ул. „Коперник“ в София повика полиция, за да попречи на няколко пенсионери да си купят хляб, понеже не било време „дъртаци” да пазаруват. Охранителите проверяват лични карти на входа без да имат право.

Другата история отново е директно свързана с коронаужаса, в който ни насади хунтата ГЕРБ.

Медицинската сестра Кети Виденлиева изплака, че синът ѝ може буквално да издъхне, защото властта не направи нищо да подготви болниците за очакваната още от пролетта втора върна на коронавирус.

image

Ето разказа ѝ, публикуван във фейсбук групата на Нова телевизия:

Тази държава иска да убие синът ми! Аз съм медицинска сестра, докато събера пари, за да го трансплантирам, се разболях от рак. Докато се лекувах с химиотерапия, същевременно успях да го трансплантирам.

Утре трябва да сме на контролен преглед и протокол за скъпоструващи лекарства, но такъв няма да има. Обаждах се в Александровска болница, отговориха ми Не знаем какво да правите, диспансерът е с подадени и приети оставки! Питам ви: Това не е ли ГЕНОЦИД???




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19698385
Постинги: 44649
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031