Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2020 17:07 - Страх ме е за децата ни https://www.lentata.com
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 128 Коментари: 0 Гласове:
1



Страх ме е за децата ни Актуално Тия идиоти във властта се опитват да видиотят и поколението на нашите деца, за да станат и те тъпи, необразовани и отчуждени като тях, и да се управляват още по-лесно, като стадо.

image

Гост-автор | 25/11/2020

Подкрепи свободното слово 8-годишният ми син тъкмо ми звъни на връщане в училище и само дето не се разплака. Госпожата казала, че от понеделник ще учат дистанционно и то май за цели 5 месеца... Тия идиоти във властта се опитват да видиотят и поколението на нашите деца, за да станат и те тъпи, необразовани и отчуждени като тях, и да се управляват още по-лесно, като стадо. Синът ми е във 2-ри клас и иска да ходи на училище, госпожата да му обяснява уроците, а не баба му, да си играе с децата, а не с таблета, да ходи на чист въздух и физическо, да общува, да научава нови неща и да се развива. Правителството на Борисов обаче му размахва заканително пръст и ЗАБРАНЯВА! Забранява му да е дете. Забранява му да е ученик. Забранява му да има приятели. Забранява му да играе на чист въздух, да ходи на уроци по тенис и да научава нещо ново всеки ден. Сега синът ми ще стои затворен в тесен апартамент на задушно и тъмно място, на 2 километра от брега на морето и на 500 метра от затворенато си отново училище. Вземат ни децата, ще ни върнат зомбита. Страх ме е за децата ни. Страх ме е от бъдещето. Всичко изведнъж стана толкова сиво, грозно и плашещо и продължава така вече от 10 години насам. ОСТАВКА, ГЕРБ!!!   Автор: Камен Петров



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19808134
Постинги: 44988
Коментари: 6162
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930