Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2021 17:29 - Вижте как бухалката на хунтата НАП мачка незаконно семейството на неудобен журналист! https://otupor.com
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 422 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Вижте как бухалката на хунтата НАП мачка незаконно семейството на неудобен журналист!

15 ян., 2021 | България | 0 |

image

“Ето, че хунтата и нейната бухалка НАП отново организираха активно мероприятие срещу семейството ми по позната до болка схема. Отново без никакви основания в условията на пандемия бухалката НАП е спряла здравноосигурителните права на съпругата ми. Същото мероприятие бе приложено върху жена ми и през месец септември 2020 г. След доказване на правотата и незаконните действия на бухалката НАП, последва телефонно обаждане, с което служителка на НАП с благ и примирен глас поднесе извинения към съпругата ми за причинените неудобства и допусната от НАП грешка. Като възпитан човек жена ми прие извиненията и затвори страницата. Преглътна обидата и прие, че всичко е било несъзнателно, както се казва – има грешка, има и прошка! Ето, че не е било несъзнателно, а точно обратно! От НАП прекратяват здравноосигурителните права на жена ми от месец август 2020 г. за уж неплатени вноски! Явно са забравили, че именно този период проверяваха и отлично знаят, че не само за август, но и за следващите месеци, съпругата ми чинно е заплатила здравните си осигуровки, за което разполага и със съответните документи, както и НАП разполага със същите документи! Сиреч, налице са съзнателни и умишлени действия!? Според юристите, тези действия могат да се квалифицират и като опит за убийство и увреждане на здравето! Дали е така, ще решава прокуратурата, която ще бъде надлежно уведомена. Ще настояваме и за имената на съответния служител/и, който/които е/са извършил/ тези деяния, за да заведем персонални дела, за претърпени вреди, за които също разполагаме със съответните документи. Знаем, че това ще отнеме години, знаем, че влизаме в неравна битка с бухалка на хунтата, но това е единствения законен път и ние ще го следваме!”

Това написа журналиста Димитър Байрактаров във Фейсбук и публикува снимка със спрените здравноосигурителни права на съпругата му.

Потърсихме журналиста за коментар и той сподели следното:

“Това е системен тормоз върху семейството ми! Същите действия бяха предприети срещу съпругата ми и през месец септември на 2020 година. Отново след като бях публикувал материали за зулумите на властта. НАП прекрасно знае, че съпругата ми няма задължения, но важното е да бъде мачкана, а мен да ме боли, че гоправят заради мен! Представете си само колко са безскрупулни? В момента се намираме в условията на пандемия и НАП с неправомерните си действия е поставил живота и здравето на съпругата ми в опасност, при това напълно умишлено”, това заяви за otupor.com журналиста Димитър Байрактаров.




Гласувай:
3


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19696394
Постинги: 44649
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031