Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2021 19:37 - Бизнесмен: Три месеца бях в затвора, защото отказах да дам земята си на ГЕРБ https://narod.bg/
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 123 Коментари: 0 Гласове:
1



image Снимка: Кадър "Евроком ТВ" НовиниСкандали Бизнесмен: Три месеца бях в затвора, защото отказах да дам земята си на ГЕРБ
imageот admin на 23.01.2021 1 4,589 Споделете

‘В момента обработвам 10 000 декара земя, в продължение на 10 години съм инвестирал в земя в общ. Стамболийски. Точно заради този агробизнес, заради политическия натиск от ГЕРБ, ме вкараха за 3 месеца в затвора. Казаха ми, че трябва да я подаря тази земя и ще ме освободят. А аз им казах им, че ако трябва още 20 години ще лежа, но няма да им я дам“.

Това разкри Атанас Мавродиевбизнесмен, занимаващ се със земеделие, в предаването “ЕвроДикоФ“ по телевизия Евроком.

Мавродиев обясни, че е бил заплашен, че ако не отстъпи своята земя, която е около 10 000 декара, няма да излезе на свобода. 

Припомняме, че бизнесменът Атанас Мавродиев бе осъден на 2 години лишаване от свобода условно и 4000 лева глоба за измама с европейски средства. През март 2020 г. присъдата му бе потвърдена и от Върховния касационен съд.

Мавродиев е бивш общински съветник в общ. Стамболийски.

Съдиите по делото не ми дадоха право на защита, не ми дадоха право на свидетели и експертизи’‘, добави към разказа си той.

Реклама

‘Аз съм първият български политик, който е осъден за злоупотреба с европейски средства, но не е взел и стотинка. Втора степен инвалид съм, болен съм от диабет, а 3 месеца лежах в затвора“, допълни Мавродиев.

‘Всяка сутрин идваше човек при мен (б.р. в ареста), който ми казваше, че ще ме пуснат, ако дам земята. Много близък до властта, говоря за ГЕРБ. Но не можаха да ме уплашат, аз имам 15 години в армията. За мен затворът беше детска игра. Ако са си мислили, че ще ме уплашат…“, заяви още бизнесменът.

Той разкри, че съди България в Страсбург за нарушаване на човешките му права и сравни своя случай с този на братя Бобокови.

Мавродиев призова кмета на Стамболийски Георги Мараджиев, който е от ГЕРБ, да си плати данъците, които дължи на държавата. В същото време от разговора между Атанас Мавродиев и Сашо Диков стана ясно, че кметът Мараджиев, е придобил имоти за 1 милион на морето и кара много скъпи коли.

Източник: „Евроком“/ Dunavmost.com




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19784450
Постинги: 44931
Коментари: 6162
Гласове: 7179
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930