Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2021 17:10 - МРАВИН И ТРИМАТА ДЖЕНДЪРИ https://svobodnoslovo.eu/
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 74 Коментари: 0 Гласове:
1



МРАВИН И ТРИМАТА ДЖЕНДЪРИ

03.02.2021 admin Коментар 0

  image   22 SHARES ShareTweet



Е, много ми идва. Еврогейските и джендърски ценности не намират почва сред мен. Дори не правя бегъл опит да се опитам да вникна в крехката джедърска душевност. Единствено искам да не ми се натрапват отвсякъде. Вече имам чувството, че и гардероба да отворя, някой ще изскочи да ме убеждава колко много права трябва да имат нежните душички, а моята погнуса да я преглъщам и дори да ги насърчавам.

Няма как да стане и доколкото зависи от мен, няма да го допусна. Защото правото на детето ми да живее в нормална среда, в нормално семейство и сред нормални хора е над правата на каквито и да било други. Никога няма да оправдавам тези, които посягат на деца, дори да искат да ги осиновят в двойка, която не е традиционна.

 

И това, което се губи сред крясъците и насилственото налагане на не права, а на привилегии, е семейството, моралът, ценностите и българските традиции. Които аз винаги ще избирам. Без значение кой ще се чувства засегнат. Равните права означават, че аз няма да ходя по улицата да им натрапвам моите ценности и да настоявам да ги приемат, така че да бъдат така добри да правят същото. А децата СА ТАБУ за тези джендърски изцепки! ТАБУ!!!!

 

 

 

 

И когато имаш една цел с други, трябва да се гледат и средствата – дали вървиш по пътя, по скалите, или през блатото!

Елена Гунчева




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19839414
Постинги: 45069
Коментари: 6164
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930