Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2021 17:00 - Хит в интернет: Ромео и Жулиета под карантинна https://lupa.bg/
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 101 Коментари: 0 Гласове:
1



Хит в интернет: Ромео и Жулиета под карантинна Творчеството продължава с пълна сила, дори и в ситуация на пандемия Новини 16:13 - 05 Февруари 2021 532     image Автор: Lupa.bg  

Народното творчество не познава застой, дори и когато е в пандемия от коронавирус. Хората, особено творците, не спират да бълват интересни неща.

Такъв е и случаят на стихотворението "Ромео и Жулиета под карантинна", който за часове стана абсолютен хит в интернет и социалните мрежи.

Хилядите споделяния са факт, а народът се смее и забавлява с римите на Петър Донкин.

"Ромео:
О, Жулиета!
Стоя под балкона и немея,
вътре да вляза не смея,
получих вече скръбна вест,
че си с положителен тест!
Говори цялата Верона,
че си болна от Корона!

Жулиета:
О, Ромео!
Как жадувам твойта ласка,
не бой се, аз съм с маска,
ела и не стой така там,
не съм с английски щам!
Антителата ми преброй,
нали си смел герой!

Ромео:
О, Жулиета!
Не, не, опазил ме Бог,
да не съм вирусолог!
Уви, дистанция се налага,
разстояние - една шпага!
Нима не знаеш, има Щаб,
изисква всеки да е раб!

Жулиета:
О, Ромео!
Дори да нямам антитяло,
виж, облечена съм в бяло,
готова съм да ти пристана,
и пред олтара да застана,
а ти говориш за дистанция,
като че е някаква гаранция.
Ако ме обичаш йощ,
забрави за НОЩ!

Ромео:
О, Жулиета!
Любовта ми с цялата си мощ
бледнее пред силата на НОЩ!
Всяка неговата дума аз тача,
не смея мерките му да прекрача!

Жулиета:
О, Ромео!
А аз така съм ти верна!

Ромео:
Но отказа ваксина на "Модерна"!

Жулиета:
О, Ромео!
С цялата уста ще викна и зина,
че Любовта е истинска ваксина!
Нека ме съди НОЩ за този грях,
но мен от Ковид не ме е страх...
Страхувам се повече, че я няма
онази Любов - вечна и голяма!"




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19801540
Постинги: 44988
Коментари: 6162
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930