Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2021 16:57 - Според Кралицата на кавалите аз съм ВОДАЧ НА СТАДО ОВЦЕ! https://svobodnoslovo.eu/
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 103 Коментари: 0 Гласове:
1



Според Кралицата на кавалите аз съм ВОДАЧ НА СТАДО ОВЦЕ!

04.02.2021 admin

  image   55 SHARES ShareTweet



Практикуващата патриотинг за лични цели явно пак нищо не разбра. Впрочем тя ми влиза в полезрението, колкото и да се прави, че не ме познава. Да й припомням ли нейни лични познати мъже какви неща ми писаха на съобщения за нея? Стилът и възпитанието на водещата деня с хоро, не се нуждаят дори от коментар.

Няма да коментирам нито възраст, нито тишина, защото всъщност нещата се виждат. А кой надува кавалите, се знае от цяла България! Дори от застреляните!

 

Може би тази ще отговори как точно е учредила „Българи за България“ и колко хора е излъгала? Колко пари е събрала уж за учредяването на сдружението и как не ги е отчела, а са минали през „Азбукари“? Как една година след уж учредителното събрание и събрани доста пари за регистрация /която струва минимална сума/, сдружение не е учредено, а накрая го учредява с брат си и секретарката си? Как е искала пари от българите в чужбина, отново без отчет? Как е лъгала, за да зарибява хората да й дават пари? И за разлика от тази женица, аз имам хора, които могат да свидетелстват за това.

 

 

 

 

Да напомням ли с какво е известна в публичното пространство журналистическата й кариера? И с чие име я свързват?

Единствено погнусата от досег с подобно същество могат да ме спрат да не я съдя за обезщетение за тази помия, която е изсипала върху мен. Но всъщност няма и смисъл. На умряло куче нож не се вади.

Всъщност тя подозира мен в методите, които използва самата тя. Само, че, не всички са к. Явно злобата й пречи да го осъзнае и да осъзнае как сама се бута между шамарите.

Та всъщност още говори ли си с Онуй през профила на майка си?!?

Елена Гунчева




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19706942
Постинги: 44667
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031