Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2021 16:46 - Вчера обаче се оказа, че пореден склад на Държавния резерв е пълен само по документи https://svobodnoslovo.eu
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 83 Коментари: 0 Гласове:
1



Вчера обаче се оказа, че пореден склад на Държавния резерв е пълен само по документи 22.04.2021

image    

Преди точно една година, в края на март 2020 г., прокуратурата в София ми заведе дело след мое участие в тв Евроком.

Обвиненията бяха две – че като съм говорил срещу насаждането на паника от страна на управляващия режим при т.нар. пандемия съм създавал паника, и че като съм казал, че държавният резерв при една проверка ще се окаже, че е източен, и че е пълен само по документи, съм разпространявал фалшиви новини и отново съм създавал паника.

 

Само че още по време на досъдебния етап разследващият полицай от СДВР установи, и то по данни на самия началник на Държавния резерв, че има липси на почти 500 тона сирене и кашкавал от складове в Североизточна България. Това не попречи на прокуратурата да ме обвини.

Вчера обаче се оказа, че пореден склад на Държавния резерв е пълен само по документи. Ами ако направим едновременна проверка на всички складове в страната, не само на една мандра в Елена?

Знаете ли кое е най-интересното в цялата ситуация – прокуратурата все още не се е сезирала за тези престъпления, докато аз все още съм обвиняем, при това с криминална регистрация.

Да, по настояване на прокуратурата миналата година ми беше направена криминална регистрация, взеха ми отпечатъци, снимаха ме в профил и анфас, взеха ми днк проби и ме заведоха надлежно в общия списък на криминалните престъпници.

Много пъти съм заявявал, и пак ще го кажа – прокуратурата е организирана престъпна група. Тя трябва да бъде закрита и напълно разформирована, а водачите на тази престъпна група трябва да влязат в затвора – начело с главния прокурор.

В почти всички успешни и цивилизовани държави прокуратурата е част от министерството на правосъдието, а министърът играе ролята на главен прокурор – така е в САЩ например.

В България все пак има огромно количество честни и почтени прокурори, особено по низовите етажи на номенклатурата, така че на тях ще се опрем при възстановяването на реда и законността в държавата ни. Но връщането на върховенството на закона минава през задължително разпускане на Главната прокуратура и унищожаване на организираната престъпна група в нея.

И нека не забравяме, че престъпленията на тези криминални типове не са само свързани с търговия с власт и влияние. Безкрайно интересно ще бъде да се разбере и какви точно са връзките на Главната прокуратура с американското посолство и дали няма вербувани американски агенти в нея, изпълняващи политически поръчки, като например забрана и заличаване на партия Възраждане.

Костадин Костадинов




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19831761
Постинги: 45056
Коментари: 6164
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930