Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2021 17:04 - Градуса беше побегнал за Турция, грешката им е, че ме мислят за гащник: Илчовски https://19min.bg
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 551 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Градуса беше побегнал за Турция, грешката им е, че ме мислят за гащник: Илчовски image
  "Градуса беше побегнал за Турция, след като се явих на комисията в сряда. Върнаха го. Има голям проблем този човек. Той сам си каза, че си е приятел на Бойко, че се обажда, като има проблеми със стоката по различни страни в света. Какви смешни крадци, смешни Ора", коментира пред Сашо Диков явяването на Иван Ангелов, собственик на Градус пред парламентарната комисия на Мая Манолова главният герой Илчовски. "Отказах да работя с тях и оттам ме почнаха. Грешката им е, че ме мислят за гащник", добави той. "Тези хора са така полудели от това, че са на власт. Не искат истините да излязат наяве. Сам си призна, че премиерът му решава проблемите. Унищожи премиера сега в момента. И прокуратурата скоро ще разследва. А имам решение от 19 април, че прокуратурата прекратява всичко срещу мене", разкри той. "Софийската прокуратура ме измъкна от лапите на тия мерзавци", каза още бизнесменът. След като Ангелов си призна, че са били заедно в Монако, Илчовски напомни как са го накарали да снима там наш банкер, който отказва да си продаде банката уж на арабски фонд. "Поне 10 сериозни бизнесмени, като Младен Милков с капитал 65 млн. ми се обадиха да ме поздравят - същите лица са му искали 12 млн.лв.", добави смелчагата. "Тук в София не знаете нищо, имате медийно затъмнение, при по селата е чудо", каза още той. "Охрана не ми трябва - котарак от мишки не се страхува. Тия са приключили. А стига с тоя страх, бе", метна пътьом още един-два лафа земеделецът, който има декларирана печалба за 2020 г. от 15 млн.лв., а фирмите му се оценяват на 250 000 000 лв., като по данни на 19 минути само земите му струват поне 90 000 000 лв. по занижени оценки и над 100 000 000 лв. по реални пазарни в момента. "Такива като мен идват подготвени. 2 часа работа на НАП е да провери и да си докаже всичко, което казвам", категоричен беше той.



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19702451
Постинги: 44667
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031