Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2021 17:14 - Професор разби лакея на ГЕРБ Ал Йор: Лъже, че е преподавал на студенти
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 99 Коментари: 0 Гласове:
0



Професор разби лакея на ГЕРБ Ал Йор: Лъже, че е преподавал на студенти imageот admin на 24.08.2021

image

Един от най-добрите филолози в България проф. Лилия Илиева разби още един мит около окръгления евродепутат от ГЕРБ-СДС Александър Йорданов, който през октомври 2020 г. нарече протестиращите срещу правителството на Бойко Борисов и главния прокурор Иван Гешев “ простаци“ и „лумпени“, установи репортер на Narod.bg.

В свой пост Лилия Илиева осветли още една лъжа на Ал Йор – че е бил университетски преподавател.

Ето какво написа проф. Илиева за ужас на гербопитека:

По повод на твърдението, че Александър Йорданов е преподавал на студенти! Не е имал тази трибуна, в Института за литература към БАН бяха събрани някакви чудновати хорица с лакейски наклонности и неспособни за работа.

Не случайно оттам те се обявиха за „дисиденти“, подобно на партизаните от 8 септември 1944 г., след което се набутаха в новите властови институции.

Кой събираше тези лакеи, аз не знам. Дано не ми остане време да си пиша мемоарите, но аз съм кандидатствала в БАН, в института по философия. Казаха ми най-малко, че съм била неподготвена ИДЕОЛОГИЧЕСКИ, а те били идеологически институт.

Нямало значение, че съм подготвена по това, което кандидатствах (естетика). Помня тримата тъпанари от комисията, името на нито един не е известно с нищо: някаква Станка Симеонова, някакъв Борис Ценков и някакъв Васил Коев.

Предполагам, че и тримата са покойници, има пред кого да отговарят. Тогава все пак стана голям скандал, а връх на всичко беше, че се поправиха оценките по чужди езици на конкуренцията (бяха под минимума, изискван за класиране).

Използвам случая да благодаря на нанеслия поправките, забелязах, че хвърля едно око на това, което пиша. Не знам как щях да свърша, ако бях попаднала сред идиотите от Философския институт!

https://narod.bg




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19845735
Постинги: 45069
Коментари: 6164
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930