Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2022 21:29 - Кире… Ти си първият прокраднал се във върховете на българската политика, който за няма и два-три месеца загуби над 80% от одобрението на Българите
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 69 Коментари: 0 Гласове:
1



  image Кире… Ти си първият прокраднал се във върховете на българската политика, който за няма и два-три месеца загуби над 80% от одобрението на Българите 07.05.202

Добро утро, Кире…
Надявам се да си наплискал лицето си с шепа-две вода и да си си измил зъркелите.

Заради теб Зуки ме изпрати за три дни в неплатен отпуск, дрън-дрън. Та да те попитам: Ако три дни те изкарат от кабинета, след това ще бъдеш друг ли? Ще се промениш ли? За такива като теб съм сигурен, че ще се промените. Вие нямате лично мнение и не носите на чуждо.

     

Сега съм в пъти по-настроен за нови подвизи срещу безумията, които приема твоя кабинет, впрочем, не твоя кабинет, а този на САЩ, НАТО и ЕС. И ще продължавам да водя приятелите ми към истината. Ще ги призовавам да стоят далеч от водената от теб /САЩ, НАТО и ЕС/ политика.

Сто пъти да ме блокират, аз няма да се променя. Аз съм Мажд Алгафари, а не Кирил Петков или нещо подобно. Всяко едно блокиране е като включване в зарядното. Имам нужда от такова, за да мога да живея честен и с огромна обич към Родината – България.

Ти си първият прокраднал се във върховете на българската политика, който за няма и два-три месеца загуби над 80% от одобрението на Българите.
Президента се чуди, как си се появил и ти е повярвал. Убеден съм, че и майка ти също.

Както внезапно и бързо се изкачи, така и ще слезеш долу, много по-долу от това където бе.
От българската политика ще излезеш като снимката по-долу.

Поздрави: Мажд Алгафари
https://www.informiran.net/




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19794437
Постинги: 44977
Коментари: 6162
Гласове: 7179
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930