Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2022 16:49 - НЯКАКВА СИ ЦЕЦКА СЕ СРАМУВА
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 90 Коментари: 0 Гласове:
0



НЯКАКВА СИ ЦЕЦКА СЕ СРАМУВА

31.05.2022 admin Мрежата 0

  image     28 SHARES ShareTweet  

Умнокрасивитетът тези дни е в шок и ужас. По-умните започнаха да се досещат, че нещо се обръща правата линия и овреме започнаха да махат укрофлагчетата от профилните си снимки. По-недосетливите продължават с комсомолския плам да защитават всичко чуждо и неродно.

 

Ето например някаква си Цецка била засрамена от нас и от правителството, защото не сме се погрижили добре за украинците. Срамота! Поне според Цецка. Много я било срам от това.

Интересно ми е Цецка дали я е срам от правителството, когато пътува във вътрешността на страната и вижда затворените училища? Или пустеещите села? Или например Цецка дали се срамува като вижда възрастни хора да ровят в кофите за боклук? Цецка впрочем колко заплати дари за ОкраИната? Срамува ли се например Цецка, че държавата ни няма пари за лечението на БЪЛГАРСКИ деца?

Мен пък ме е срам от умнокрасивите Цецки. Готови да ръкопляскат и на Менгеле, стига някой от телевизора да им каже, че така е правилно. Срам ме е от немислещите безродници, за които най-важното е да са правилната част от стадото и са готови със зъби и нокти да се нахвърлят върху всеки, който им казва истината. Срам ме е от незначителните женици /тук включвам и някои видни мАже като Хаджимравин, Минджев, Ал Йо, Плювналиев и прочие либерална сган/, за които смисълът на живота е да плюят и мразят.

Впрочем срам ме е. Срам ме е, че допуснахме в народа ни да има подобни Цецки. Срамота е!

Елена Гунчева

https://svobodnoslovo.eu/



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19831054
Постинги: 45056
Коментари: 6164
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930