Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2022 16:58 - Българите от Болград изпратиха зов за помощ за генератори до парламента, Костадинов го препрати на доброволците
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 62 Коментари: 0 Гласове:
0



Българите от Болград изпратиха зов за помощ за генератори до парламента, Костадинов го препрати на доброволците 08.12.2022
image  

 

Кадър Булфото

Българските институции явно не приемат за нужно да помогнат на нашите сънародници в Украйна. 

"Тази сутрин ми се обади г-н Костадин Костадинов от партия "Възраждане", председател на парламентарната комисия за българите, живеещи зад граница", написа Манол Пейков, чиято гражданска инициатива за събиране на пари и купуване на генератори на Украйна, се увенча с небивал успех - над половин милион лева, събрани за 8 дни и половина. Паралелно и над 120 генератора с различна мощност бяха осигурени, благодарение на добрите контакти на Пейков, предаде Сега.

Костадинов поздравил Пейков за кампанията и казал, че ще му препрати молбата за помощ от агрегати на българското дружество "Кирил и Методий" в Болград. Писмото е пратено до парламентарната комисия, оглавявана от Костадинов.

И очевидно председателят й няма намерение депутатите да се заемат с намирането и транспортирането на още генератори към бедстваща Украйна. За разлика от гражданите, които нямат формална власт да изискат от МО и МВР да предоставят устройства, депутатите биха могли да го сторят. Костадинов дори не е споменал, че биха могли да направят дарение, ако не нещо повече.

"Беше любезен и делови, поздрави ме за работата, която върша и ме попита дали може да ми изпрати запитването за нужда от генератори на дружество "Кирил и Методий" от Болград (което самите те са изпратили до държавната ни администрация).

Отвърнах му че да, разбира се – всъщност аз вече ги имам предвид, видял съм писмото (публикувано в медиите) но нямам директен контакт и не зная какви точно са им нуждите. Обеща, че секретарят на комисията ще ми ги изпрати. Добави също, че решението дали да изпратим генератори именно там (или някъде другаде) си е изцяло наше – все пак кампанията е дарителска. И пак ме поздрави за доброто дело.

Нямам представа как похвалата за събирането на пари за генератори за премазаната от руския имперски ботуш Украйна се връзва в личния му ценностен пантеон с настоятелните призиви за напускане на Европейския съюз и за присъединяване на България към евразийската "зона на влияние". Бях твърде сънен, за да попитам.

Пък и не е разговор за по телефона", заключава Пейков.
https://petel.bg




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19802362
Постинги: 44988
Коментари: 6162
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930