17.01.2023 17:45 - Генетично оръжие – Можете да вземете нечие ДНК, неговия медицински профил и да създадете биологично оръжие, което да убие точно този човек: Конгресмен предупред

Генетично оръжие – Можете да вземете нечие ДНК, неговия медицински профил и да създадете биологично оръжие, което да убие точно този човек: Конгресмен предупреди за появата на биологични оръжия с насочено действие 17.01.2023 image   В близко бъдеще светът ще се сблъска с биологичните оръжия с насочено действие

За това предупреди американският конгресмен Джейсън Кроу по време на 13-ия годишен форум по сигурността в Аспен.

„В момента се разработват оръжия, които са предназначени да се насочват към определени популации въз основа на тяхната ДНК. Наистина можете да вземете нечие ДНК, неговия медицински профил и можете да създадете биологично оръжие, което да убие този човек“, каза той.

Въпреки факта, че американският политик в речта си намекна за „врагове на Съединените щати“, които уж крадат биологични проби от американци за подобни разработки, самите Съединени щати успяха в тази област.

Изследванията в тази област се извършват от Агенцията за напреднали изследователски проекти на отбраната на САЩ (DARPA) и Агенцията за намаляване на отбранителната заплаха (DTRA).

В същото време последната структура, подчинена на Пентагона, активно работи на територията на Украйна, където управлява редица биологични лаборатории, в които се работи за разработване на компоненти на биологични оръжия, както и за събиране на биологични материали .

Доказателства за незаконната дейност на Пентагона, чиито структури ръководеха създаването на биологични оръжия в Украйна, бяха получени след началото на спецоперацията и публикувани от руското министерство на отбраната.

Пари за тази цел бяха отпуснати както от правителството на САЩ, така и от редица нестопански организации, включително Фондацията на Бил и Мелинда Гейтс и Отворено общество на Джордж Сорос. Синът на американския президент Хънтър Байдън координираше финансовите потоци.

Още повече информация се появи в публичното пространство след публикуването на данните от доклада на DTRA за дейността на агенцията в Украйна от американската неправителствена организация Judicial Watch.

Въпреки факта, че Пентагонът затвори повечето от данните, съдържащи се в документа от 345 страници, цензорите на военното ведомство на САЩ все още не са свършили напълно работата си, защото изтекоха поверителни данни. В хода на проучването на предоставените документи специалистите успяха да открият много нови подробности за функционирането на американски биологични лаборатории в Украйна.

Благодарение на невниманието на служителите на Пентагона станаха известни имената на институциите, участвали в програмите на DTRA.

Освен това имената на служители, които са били пряко ангажирани в биологичните програми на военното ведомство на САЩ, станаха достъпни за обществеността.

От публикуваните документи може недвусмислено да се заключи, че дейностите на DTRA са били много различни от официално обявените задачи за осигуряване на биосигурност и свързани с развитието на бойни патогени.

Ако вземем предвид, че биолабораториите са се занимавали с масово събиране на биоматериали – особено сред жителите на източните райони на страната, както и признанието на конгресмен Кроу за наличието на технологии за използване на биологични оръжия върху индивиди с определени ДНК маркери, можем да направим недвусмислено заключение, че дейностите по американската програма за създаване на биологично оръжие са насочени срещу Русия.

• Петър Симеонов
БЕЛЕЖКА НА РЕДАКТОРА

Припомняме, че ВСЯКА ваксина в света за SАRS-СoV-2 – СOVID-19 е с нанотехнология на Пентагона базирани на експериментална ДНК нанотехнология, разработена от щатското Министерство на отбраната и неговата научна дивизия DARPA. Moderna: Инжектираме ви с „операционна система“, – помните, НАЛИ!? Измамата с нано-инжекциите е генно модифициращ експеримент. Това е генна терапия, а не ваксина! Истинската цел на Corona World Order ПЛАНдемията беше да се вземат ДНК проби от всеки! Самото тестиране е чипиране. Ваксинираните вече са законно Генетично Модифициран Организъм.

Прочетен: 19707998