Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2023 16:28 - Пазарджишкият кмет брутално: Аз съм истински независим, другите Бойко ги е*е
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 57 Коментари: 0 Гласове:
0



Пазарджишкият кмет брутално: Аз съм истински независим, другите Бойко ги е*е

Тодор Попов взриви предизборно държавата с необичайни разкрития за ГЕРБ и местната власт Политика 16:00 - 23 Март 2023 1414         image Автор: Lupa.bg    

"Мен централата власт никога не ме е харесвала. Аз съм изключение. Аз съм наистина истински независим. Аз се кандидатирам с подписи. Те викат на Бойко човек - мен Бойко както ме е e***, така не ме е e*** никой и оня к**** Цветанов. Те са милиционери - ако могат да ти вземат нещо, ще ти го вземат". 

Нецезурните думи са на пазарджишкия кмет Тодор Попов, който в началото на седмицата обяви, че гледа към пети пореден мандат начело на местната власт там и когото ГЕРБ от години припознава за свой, въпреки че той винаги се кандидатира сам и е независим. Попов е дал интервю за "Капитал", в което се жалва от проверките срещу семейството му, включително и съпругата му, която има участие в турбобутафорията край Варна "Исторически парк", където пък "акциите" държи лидерът на "Възраждане" Костадин Костадинов чрез ветренските стратези - патриоти и националисти. 

"Аз съм най-проверяваният кмет в България във всяко едно отношение - лични финанси, жена ми. На мен всички ми търсят, проверки ми правят. С тая къща, която ме направиха зорлем известен. Кой няма къща, знаеш ли колко струва един декар в Паталеница - това да не е Монако, то струва 5 хил./дка.
Жената я разкостиха от проверки - с едни варненци направи тоя големия парк, развиват се, има мащаб. И какво откриха - нищо. Ние като дойдат избори, почваме да говорим кой каква кола кара, в каква къща живее, каква любовница има. И така тръгват легендите", коментира Попов. 

В интервюто той най-сетне разкрива и подробности около отнемането на шофьорската му книжка след дълга съдебна сага и рой самоотводи на съдии по делото. Кметът бе заловен от катаджии през 2021 г., като отказа да даде проба на дрегера и това му коства немалка глоба плюс отнемане на свидетелството: 

"Горе сме с моите кметове. А, за кметовете - аз тук наистина съм, както казват, кмет-феодал, тежък феодал, най-тежкият феодал. В общинския съвет аз имам от 41 - 28 които ме подкрепят. Мога да продам общината. От 31 кмета имам 30 мои кмета в общината. Та, отиваме събираме се с кметовете да си правим парти. Те ме слагат на външно подслушване - с кола слушат всичко, което си говорим". На въпроса - кои те - МВР ли?, пазарджишкият градоначалник допълва: 

"Е, който трябва. На Бойко Рашков аз му бях любимец. Когато аз бях младши съдия, той беше следовател в Пазарджик. По принцип мен на тея сбирки ме кара шофьор. За тези години в Пазарджик никой не ме е видял пиян или подпийнал дори. Най-лесния начин е да те прецакат по този начин. 

Тръгвам аз отгоре и съм пил две-три чаши вино - аз толкова и пия като цяло. Проверяващите не са от Пазарджик, щом не са наши, те са пратени от някого, те тук нямат правомощия, те го организират, виждат, че съм тръгнал сам и най-вероятно съм пил нещо. На 400 метра от вкъщи ме спират. Един дрегер винаги могат да ти го нагласят.

Отказах го и го обжалвах. Чакахме местни, защото те не могат да пишат актове на територията на Пазарджик. Една година и 2 месеца бях без книжка. Въпросът е, че е гадно отношението. На другия ден дойдоха шест автомобила в общината - ДАНС, НАП и пр. Аз съм им най-трън в очите, защото аз не си мълча и им казвам истината", добавя Попов.

Казва, че е приятел с Бойко Борисов, но признава, че е в добри отношения не само с него, но и с експрезидента Росен Плевнелиев, и с бившия депутат от ДПС Делян Пеевски: 

"Бойко на всички избори си има кандидат. Делян какви гласове изкарва от Пазарджик, като съм му приятел - с какво да му помогна аз от Пазарджик или какво да ми помогне ДПС, ДПС никога не са имали общински съветник", напомня Попов. 
Lupa.bg




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19707040
Постинги: 44667
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031