Най-четени
1. zahariada
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. hadjito
10. sparotok
11. zaw12929
12. getmans1
13. bosia
14. rosiela
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. hadjito
10. sparotok
11. zaw12929
12. getmans1
13. bosia
14. rosiela
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
Постинг
04.02.2023 10:17 -
"Честито" на абонатите и на третия телеком
Ако абонатите на А1 са се надявали, че инфлационната вълна ще подмине, напразно е било. След като "Виваком" и "Йетел" обявиха, че ще актуализират цените си заради общото поскъпване, и третият голям телеком съобщи, че ще"индексира" тарифите си. Това ще се случи от 1 март, пише "Сега".
А1 е избрал модел за индексация, при който поскъпването ще е по-чувствително за масовите планове, а за абонатите с по-големи портфейли ще е символично. За клиентите с месечни такси между 7 и 25 лева увеличението ще е с 15.3% - точно колкото е обявеният от НСИ индекс на нарастване на потребителските цени за 2022 г. За всички потребители с месечни такси над 25 лева обаче индексацията ще е една и съща - с 2 лева отгоре. Тези две "ставки" - 15.3% за планове до 25 лева и 2 лева за по-високите, ще се прилагат и за бизнес клиентите.
Така ако абонаментът сега е 24 лв., след индексацията с 15.3% месечната сметка ще се увеличи с 3.60 лв. Но ако клиентът е на план за 30, 45 или повече лева, отгоре ще се добавят 2 лева. При месечна такса примерно 56 лв. тези 2 лева означават под 4% увеличение. От компанията не дават разяснения защо са избрали този модел.
А1 съобщава, че няма да вдига цените за хората в неравностойно положение. Не се предвижда поскъпване и за клиентите с месечни такси до 7 лева, както и за предплатените услуги.
Компанията обяснява, че се налага да актуализира тарифите си заради нарасналите разходи и големите инвестиции. Същите аргументи изтъкнаха от "Виваком" и "Йетел".
Инфлацията е навсякъде - в цените на тока и горивата, на части и компоненти за мрежата, в заплатите на персонала, поскъпнали са услугите и стоките на външни доставчици, поддръжката на офисите и т.н., посочват от А1, като изчисляват, че общите разходи за фиксираната и мобилна мрежа са нараснали с 21% за година.
Телекомът подчертава, че е инвестирал близо 420 мн. лева през последните две години.
https://www.blagoevgrad24.bg/novini/Bylgaria/Chestito-na-abonatite-i-na-tretiya-telekom-1550786
А1 е избрал модел за индексация, при който поскъпването ще е по-чувствително за масовите планове, а за абонатите с по-големи портфейли ще е символично. За клиентите с месечни такси между 7 и 25 лева увеличението ще е с 15.3% - точно колкото е обявеният от НСИ индекс на нарастване на потребителските цени за 2022 г. За всички потребители с месечни такси над 25 лева обаче индексацията ще е една и съща - с 2 лева отгоре. Тези две "ставки" - 15.3% за планове до 25 лева и 2 лева за по-високите, ще се прилагат и за бизнес клиентите.
Така ако абонаментът сега е 24 лв., след индексацията с 15.3% месечната сметка ще се увеличи с 3.60 лв. Но ако клиентът е на план за 30, 45 или повече лева, отгоре ще се добавят 2 лева. При месечна такса примерно 56 лв. тези 2 лева означават под 4% увеличение. От компанията не дават разяснения защо са избрали този модел.
А1 съобщава, че няма да вдига цените за хората в неравностойно положение. Не се предвижда поскъпване и за клиентите с месечни такси до 7 лева, както и за предплатените услуги.
Компанията обяснява, че се налага да актуализира тарифите си заради нарасналите разходи и големите инвестиции. Същите аргументи изтъкнаха от "Виваком" и "Йетел".
Инфлацията е навсякъде - в цените на тока и горивата, на части и компоненти за мрежата, в заплатите на персонала, поскъпнали са услугите и стоките на външни доставчици, поддръжката на офисите и т.н., посочват от А1, като изчисляват, че общите разходи за фиксираната и мобилна мрежа са нараснали с 21% за година.
Телекомът подчертава, че е инвестирал близо 420 мн. лева през последните две години.
https://www.blagoevgrad24.bg/novini/Bylgaria/Chestito-na-abonatite-i-na-tretiya-telekom-1550786
Годишни пръстени
Весели курортисти и авантюристи- част 6
Украинската армия съхранява целостта на ...
Весели курортисти и авантюристи- част 6
Украинската армия съхранява целостта на ...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 71347
Блогрол