Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2013 17:18 - Еврейското безумие Автор: eltimir
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 600 Коментари: 0 Гласове:
1



Отново удариха форума от сайта на Движение "Воини на Тангра". По стила на действие съдя, че е еврейска работа. За себе си съм убеден и съм готов да споря с всеки по въпроса. Но сега ми се ще да кажа друго.
Идат някакви измислени избори. Никакво гласуване! Да ги лишим от легитимност. Никакво гласуване за партии, в чийто ръководства има евреи. Сер Гей Станишев, например е херсонски евреин. Никакво гласуване за партии, сервилничащи пред евреите. Такива като ГРОБ, ГЕРБ или как се казваше тая българоубийствена партия. Или като смешната партийка на агента на Мосад Яни Янев - Пинокио. Никакво гласуване за партии, в чийто ръководства влизат небългари. Като ДСБ, чийто лидер е драгалевски циганин. Ама то други партии не остават, ако приложим тези критерии. И Волен е свързан с Изсраел. Значи - никакво гласуване!
След като евреите от ucoz.ru изтриха моите сайтове, и след атаката срещу сайта на Движение "Воини на Тангра" очаквам да ударят и тоя блог. Значи ли това да се отчаяме? Не! това значи да нанесем ответен удар срещу гадните миризливи евреи. И ние ще го нанесем. Евреите трябва да си платят за злото, което ни донасят.
Аз се кълна в това!


Тагове:   политика,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19932243
Постинги: 45097
Коментари: 6165
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930