Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2014 18:12 - Защо IT създателите държат децата си настрана от новите технологии http://www.cross.bg/
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 761 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 15.10.2014 18:12


Защо IT създателите държат децата си настрана от новите технологии image

15 Октомври 2014

image

/КРОСС/В „Ню Йорк Таймс" журналистът и специалист по новите технологии Ник Билтън излиза с изненадващата новина, че хай-тек създателите стриктно контролират употребата на смарт технологии у дома.

Преди време в интервю със Стийв Джобс Ник установява, че бащата на култовите джаджи iPad и iPod силно ограничава използването им от своите деца.

В Силиконовата долина тенденцията създателите на високи технологии да бранят децата си от тях сякаш е на мода. Някои от магнатите дори изпращат подопечните си в училища без компютри.

Каква е причината за това странно, дори плашещо поведение на техно изолация в семействата на най-големите производители на електроника?

Отговор дава Крис Андерсън, изпълнителен директор по 3D роботика:

"Децата ми постоянно обвиняват мен и съпругата ми, че се държим като фашисти по отношение на технологиите и че на никого от връстниците им не се налагат подобни правила. Работата е там, че аз наблюдавам вредата от технологиите от първа ръка и не искам децата ми да се сблъскват с тези проблеми."

Макар в техно света да съществуват разногласия, най-голямата заплаха според специалистите е превръщането на изобретенията им в наркотик, който убива изобретателността, концентрацията и социалните контакти на подрастващите.

Източник: Стисание 8






Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19866119
Постинги: 45083
Коментари: 6165
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930