Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2015 18:10 - До всички мои приятели с вероятно Сбогом!
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 1422 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 02.09.2015 18:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Та така драги приятели и съмишленици,всичко си има край и моят вероятно настъпи!В смисъл животът ми в този блог.
Ето какво получих,като л.с. днес при отваряне на страницата си:


Здравейте! (ново) Молим Ви да изтриете следния постинг - http://nikikm.blog.bg/politika/2015/09/01/chetiri-manipulacii-na-levon-hamparcumian-i-tiahnoto-razobli.1388293

Причини - публикация некоректна в изложените твърдения и води до уронване престижа на банкова институция.

Блогът Ви получава бан.


Поздрави,
блог.бг

Изпратено: 16:08 От: blogbg

И моят отговор,като не съм сигурен дали ще прочетете това,което пиша сега.

Re: Здравейте!


Пишем и критикуваме много хора и за много неща! Лично аз се водя от правото си, да научавам  и разпространявам информация,която намирам за обществено значима,още повече,че истината днес е в недостиг! Хампарцумян,ако се счита за засегнат,да си търси правата по наличните в Републиката закони! Предполагам,че ви е упражнен натиск и няма да ви укоря! За мен банките в България са извор на зло и несправедливост и чрез парите си и продажността на политиците са си извоювали особен статут,който не им се полага! Няма по-непочтена институция! Съжалявам и няма да изтрия нищо!

Не знам как ще се развият нещата в родината на Правото и Свободата на Словото!
Който има интерес,да следи и да си взема поуки!

Николай Москов





Гласувай:
7


Вълнообразно


1. zahariada - Здравей!
02.09.2015 18:36
Не може така. Има хиляди начини
Поздрави!
цитирай
2. nikikm - 1. zahariada - Здравей!
02.09.2015 18:57
Не знам,приятелю,ще видим какво ще стане!Пише бан,но все още мърда сайта,ще видим! Току що видях,че съм изключен от класацията,ако е само това,халал да им е!
цитирай
3. 1997 - Има ли топла връзка Инвестор- Уникредит?
03.09.2015 12:25
Тъй като публикацята Четири манипулации на Левон Хампарцумян и тяхното разобличаване в http://nikikm.blog/politika/2015/09/01/chetiri-manipulacii-na-levon-hamparcumian-i-tiahnoto-razobli.1388293
си стои, а няма мерки и срещу Гласове
http://glasove/categories/na-fokus/news/chetiri-manipulacii-na-levon-hamparcumyan-i-tyahnoto-razoblichavane,
явно администраторите са преосмсмислили оценката "публикация некоректна в изложените твърдения" и са приели, че публикацията е коректна.

Значи ли това, че да се критикува шефа на Националната банка може, а на Уникредит не може? Хм. Някой е телефонирал. Къде ли са дебитите/кредити на Инвестор?
цитирай
4. nikikm - Не знам приятели,
03.09.2015 17:05
не ме вълнува особено,наясно съм с много неща и нищо не може да ме изненада.За сега,единствената разлика е,че съм изхвърлен от класациите,изгонен!Остракизъм! Но не е краят на света,очаквах изобщо да ми бъде забранено да публикувам,нали това е бан?!
Но, докато можем,продължаваме,дяволите искат да ги рисуваме бели вместо черни и с крилца,като ангелчета,но рогите им стърчат и опашките се подават ! Та...продължаваме!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19880478
Постинги: 45097
Коментари: 6165
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930