Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2016 17:19 - Да не би да се лъжа? Вижте.
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 743 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 30.03.2016 01:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Час Пик http://www.mediapool.bg/
Не ви ли прилича на, "Я да видим"? Само че, вместо три звездички-точки.Сигурно този, мой начин на поднасяне на информацията е допаднал на доста хора,защото видях,че и Кеворкян пусна по подобен начин матряла си в Афера Бг,после още веднъж, после и друг, пак в Аферата,даже и звездичките *** им бяха,както в "Я да видим"..! И още един подобен "писател" го направи ! Бая случайности. Верно,не ми е защитен законово, формата,стилът и начинът,но това са хора,които хе,... специалисти и професионалисти с уж морал и пр...,изхабиха ли се?..,че посягат на чуждо? Човешка черта е все пак и съм склонен да им простя.!Хай, да са живи и здрави! И Поля Станчева от НР, и тя ми грабна една метафора от мое стихотворение, цитирам: "където, свободното слово,се разстрелва с административно олово..!", и където при мащабния и проект, заглавието е: "С олово, срещу словото!"
Мале,мрекясвам! А тя е капацитет..къде съм аз, да се меря? Но, моята метафора е изстрадана и..доста по-хубава.Пък тя, кога се е изправяла срещу олово..съмнителна работа..и доста платена,при нейното "олово", дай Боже всекиму такова! При моето не е баш платена и даже наоборот!  А и  двамата  сме известни-тя световно,аз напротив! Та..?!
Стана нещо като, "видяха едно око на кьоравия и на него посягат"..Морал,какво да правиш,борба за хляб,журналистика... Бедничките..

Н.М.





Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19847860
Постинги: 45069
Коментари: 6164
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930