Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2016 19:16 - Николай Марков: Току-що етнически българин ми съобщи, че ще бъда разстрелян http://bultimes.com
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 466 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.04.2016 19:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Николай Марков: Току-що етнически българин ми съобщи, че ще бъда разстрелян 13.04.2016 в България

imageimage  

Току-що етнически българин, активен патриот ми съобщи, че и аз ще бъда разстрелян да стената в стрелбището като национален предател! Благодаря ти Господи, че не ме отмина и тази чаша да бъда осъден от въоръжени патриоти-съдии. А сега ме чуй, българино, носител на чашата на справедливостта! Вероятността да бъда разстрелян от теб като предател не е много голяма, но и да се случи моята психика е подготвяна за това много дълги години. По-добре е да помислиш с онова което е останало в главата ти, че това вече се е случвало не веднъж в България и резултатът е катастрофален и връща историята ни с векове назад.. И ако някога видиш сам светлина в тунела, имай все пак едно на ум, че това може да е насрещният влак и аз да съм машинист на разума в него…

Николай Марков 

image



(Полк. Николай Марков е водещ експерт по национална сигурност. Роден през 1970 г. Завършва висшето военно училище във Велико Търново, а след това и право във Великотърновския университет. Започва работа в Националната служба за охрана /НСО/ през 1993 г. и се издига с качествата си до ръководни нива. Висококвалифицираният и надпартиен експерт непоколебимо отстоява офицерската чест по-предявени обвинения за „неизпълнение на задача“ – да направи… 50 лицеви опори и за обида на началник. По време на делата срещу него той разкрива, че държавните охранители шпионират по нареждане на ръководството наши и чужди политици, но това не е разследвано. Полковник Марков е отстранен от НСО през 2007 г., след скандал с президента Първанов, че гардове събират нерегламентирано информация за политиците, които охраняват)




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19849538
Постинги: 45069
Коментари: 6164
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930