Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2017 19:58 - Путин гони посолството на САЩ от Москва http://bultimes.com/
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 418 Коментари: 0 Гласове:
0



Путин гони посолството на САЩ от Москва Публикувано на 03.01.2017 в Свят
image image

Грозный. ИНТЕРСАКф Грозни е най-високият стандарт на живот в Русия. Освен това там е и по-безопасно. Надявам се, че ще Ви бъде по-комфортно да работите в Грозни, отколкото в студената неприветлива Москва. Честита нова година!“ – пише в писмо Владимир Путин до американския посланик Джон Тефт.

На свой ред лидерът на Чечения – Рамазан Кадиров обеща на американските дипломати „топъл и душевен прием“.

„Ние, в републиката, много обичаме американците и целия американски народ, затова можете да не се съмнявате, че ще ви хареса у нас. Това наистина е царски подарък от нашия уважаван президент…“ – отбеляза Кадиров.

Известният френски актьор Жерар Депардийо  високо оцени инициативата на Путин, като нарече Грозни „най-доброто място за живеене в Русия“.

image

„Аз бях на много места, повярвайте ми. И в Москва, и в Саранск, и други градове. Но сърцето ми завинаги ще остане в Грозни…“ – каза актьорът.

В същото време, по данни на Интерсакс, повече от половината служители на американската дипломатическа мисия, като научиха за предстоящото преместване, започнаха да подават рапорти за уволнение: „Дявол да го вземе, да вървят по дяволите Русия, Путин… Още не съм полудял…“ – цитира в туитър своя колега експосланикът на САЩ в Русия – Макфол, който нарече решението на Путин „безчовешко“ и „граничещо с геноцид над американския народ“. 

Източникhttp://intersucks.ru/posolstvo-ssha-pereedet-iz-moskvyi-v-groznyiy/

Издателство „Распер“




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19880877
Постинги: 45097
Коментари: 6165
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930