Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2017 21:21 - ЗЛАТЕН СКУНКС ЗА „ГОСПОДАРИ НА ЕФИРА (МИЗЕРИЯТА)” http://spodeli.eu/
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 773 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 21.01.2017 21:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ЗЛАТЕН СКУНКС ЗА „ГОСПОДАРИ НА ЕФИРА (МИЗЕРИЯТА)” image

От много дълго време имах желание да стана част от любимото ми тв предаване „Господари на ефира”.Едва ли има издание,което не съм гледала по ТВ или в интернет.Наскоро съвсем случайно научих как да се окажа част от публиката ,която мислех че си купува някакви билети или се кани по специален начин.Веднага позвъних на номера,който трудно намерих и там любезно ме записаха и ми обясниха къде и кога трябва да отида.От сутринта на въпросния ден , беше понеделник,бях в страхотна еуфория,аз отивах да видя на живо моите любимци в случая Зуека и Рачков.Ако някой ми беше казал , че ще трябва съм там в нещо средно между „Сървайвър”,психодиспансер и „Биг Брадър” нямаше да повярвам!

Оказа се , че трябва да достигна до забравено и от Бога място около жк.”Горубляне”,с 3 транспорта по 1,60 лв. И повече от 1,5 километра ходене пеш от спирката в снега,по черния път,заледените стълби,прелитащите тирове и бусове,без тротоар и непочистената зона дори пред студиото!!!На ръба на силите си влязох във възможно най-последната сграда на тази никому неизвестна улица и някак в сумрака успях да намеря някой за да разбера къде съм.Вътре сякаш беше тъмна пещера.

Посрещна ме човека,записал ме за публика заедно с още около 50 човека предимно в пенсионна възраст.Поех си въздух показа ми младежа,представил се като Цецо Миленков,кое къде е и се започна чакане.След около 100 минути чакане излезе някакъв друг човек и ни нареди в немного топлото студио и след куп забрани и условности за телефони,говорене,багаж и т.н. превъзмогнах отношението като към рая и бях доволна , че все пак се уредих да съм там.

Чакаха ме 3 предавания и може би много забавление...........а всъщност се оказа че видях нервни водещи,които дори не поздравиха,многократно повтаряне на едно и също,дори един танц го танцуваха 5 пъти!Отговарящия за публиката се опита да ни разсмее,но не успя и смеха който излезе от нас беше крайно нелеп,даже малко инфантилен,защо ли не го снимат когато в редки случай имаше смешки???

Малко почивка,уж 15 минути,станаха 55.А аз вече исках да се прибирам,стъмни се,а се намирахме в края на нищото!В 14:00 пристигнах,а в около 17 ч. ме чакаха още 2 записа.Огладнях,ожаднях........бедните те,даже вода няма откъде да пие човек в това хале,наречено студио!

Имало машина надолу по улицата и си представих как в преспите и тъмнината я търся.А някакви хора,явно от екипа разнасяха пица и кутии с храна.Реших да се освежа в дамската тоалетна,все пак от мен се изискваше да съм елегантна,макар 1/3 от зрителите бяха никак непотготвени за това,а там беше тъмно,може би нямат пари за крушка....за заключване на вратите да не говорим.Видях гладния поглед на клетите хора в тази платена публика.

Стоически и без настроение изтърпях и второто предаване,накъсано,с някакви неадекватни спорове,прекъсвания и повторения.Понеже ми бяха казали,че съм част от „платената” публика стана време за изплащане на хонорара в поредната 15,пардон 40 минути почивка.Толкова унизена,смачкана и нелепа не съм се чувствала никога!Питате защо?Подадоха ми 8 (осем) лева цифром и словом под формата на 4 монети по 2 лв.!Попитах въпросния Цецо Миленков това за 1 предаване ли е,на час ли е,а той през зъби ми каза:”Не госпожо,плаща се за снимачен ден”.

Идваше ми да му зашлевя една плесница за тази подигравка,той самия беше наконтен с доста скъпарски дрехи,хора ми казаха че не бил той най-главния в публиката,но тоя над него рядко се вясвал и затова той командвал.Хора ми разказаха за други предавания,където снимките са по 14-15 часа за 10 лв или 12 часа за 12 лв без храна и вода.Тръпки ме побиват как някой скапан псевдо бизнесмен като тоя печели на моя гръб или на останалата клета публика!

Почти в 20 ч. тази агония свърши и пак с моите следващи 3 билета потеглих към вкъщи,през черния път,преспите,тъмницата,28 минути чакане само на първия рейс,за другите не ми се говори.Някъде около 22 ч стигнах до дома си,замръзнала,без настроение,изпълнена с отвращение.

Това се оказаха не „Господари на ефира” а „Господари на МИЗЕРИЯТА”.Ако не вярвате имайте смелоста да наберете телефона за записване като платена публика,който аз имах меко казано ужасния късмет на набера , 0885038694 и как хиляди пъти се проклех за това съшито с бели конци псевдо предаване.

Пресметнах-6 билета по 1,60 (ако питате защо ги дупчих,в 6-те превозни средства ме провериха 5 пъти),2 кафета и една твърда вафла от незаредената машина в студиото.Аз дадох 13 лева,а взех 8,за да видя всичко това.”Господари на ефира” ли?Моля ви,уважавайте се и не ходете там!За да не си прави малкия Халваджиян селфита на Малдивите,а в студиото хората да мизерстват!




Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19919886
Постинги: 45097
Коментари: 6165
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930