Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2017 00:37 - СКАНДАЛ! ДОСТ купуват гласове! NBOX.BG има доказателство http://bultimes.com
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 301 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 25.03.2017 00:38


СКАНДАЛ! ДОСТ купуват гласове! NBOX.BG има доказателство Публикувано на 24.03.2017 в България image

image image

 

На вниманието на прокуратурата, ДАНС и ЦИК! NBOX.BG разполага със звуков файл, как хора на ДОСТ се опитват да купуват гласове в северозападна България!

NBOX.BG разполага със звуков файл, как хора на ДОСТ се опитват да купуват гласове в северозападна България! Оставяме текста без коментар, като го публикуваме дословно.

Ето и записа на разговора проведен днес, в който две жени ангажирани с набирането на гласове за ДОСТ, разказват за процеса на незаконно пазаруване на гласове за изборите в неделя.

„Моите прители от ДОСТ ме ангажирали мен да им намеря, значи от Ловеч, абе от села тука ловешки, хора. От две угърчински села, от не три села, от Луковит имам, от Ябланица град, както и от селата около Ябланица, 50 гласа имам, както имам и свободно гласове от село Торос малко, абе към 750 гласа свободни имам. ДОСТ обезпечиха гласовете на хората си, но не са ми превели още парите за застъпниците си. И Захари ми вика, извинявай, но не, не мога. Не мога да влизам със свои пари, а онези не ги внасят. А аз се излагам пред хората! И то са, не са от онея неграмотните. Аз държах да могат да се подписват, да могат да таковат…. Това са хора българи и такива дето…

 – Добре де Захари ли те накара да им ги намериш?

image image

–  Да бе! Те искаха да ги намеря! Захари се ангажира. Да ги намеря за ДОСТ. И аз намирам със сина ми…

– Колко пари ти обещаха?

– Бяха обещали по 50, ама то те нямат 5 стотинки, а ти колко ти обещаха?! Нямало сега да купуват гласове. Нямат пари бе!

– Е сега колко гласове си събрала?

– Значи виж колко гласове съм събрала. 20, 110, 18 други български гласа от Петрeвене, още 30, от Торос 10, в Кирчево имам, в Дойренци имам 20, а едни играят срещу оня от Дерманци с 200 гласа, нещо не го харесват оня от Дерманци, в Горан имам 10, щото аз обикалям от къща на къща и си говоря тука с хората. За Ябланица са ни дали 100 за града и 50 за селата, ама гарантират. Един бизнесмен от Етрополе се обади, вика ще работиш ли за тях?

И сега без гласовете увисват! Щото хората ми звънят постоянно. За да могат да се оправят хората и в други ден да излязат да си гласуват спокойно. Обаче, да ама не! Захари вика – няма финансиране още! И наистина няма. Навсякъде ги отрязаха!“

Бел.ред. Захари Велев е водачът на листата на ДОСТ в град Ловеч.

NBOX.BG е готов да предостави записа на всички заинтересовани служби.

NBOX.BG




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19932243
Постинги: 45097
Коментари: 6165
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930