Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2020 18:27 - ТАКА СЕ ПРАВИ! Борисов, Мутафчийски, Иванчо, чакам ви https://svobodnoslovo.eu
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 105 Коментари: 0 Гласове:
1



ТАКА СЕ ПРАВИ! Борисов, Мутафчийски, Иванчо, чакам ви

05.05.2020 admin Мрежата

  image  

Днес се явих по поредната призовка във връзка с поредните повдигнати ми обвинения от касетатурата на мафията. Явих се сам, без защитници, по лично желание. Тепърва моите адвокати ще имат много работа по делата ми срещу прокуратурата.
Имам едно правило, като боец, което следвам. Когато мафията и свинете се опитат да те смачкат, ти ги риташ до дупка, докато ги навреш в дупката на кенефа, където им е мястото. И продължаваш да ги риташ докато спрат да мърдат. Действа – личен опит. Защото освен алчни и зли, свинете са и страхливи.
Преди 5 дни внесох Жалба чрез прокуратурата до съда срещу наложената ми мярка и повдигнатите ми обвинения. До снощи прокуратурата, въпреки, че е длъжна НЕ беше внесла в съда моята жалба. Вместо това са внесли искане до съдия за съдебно определение за принудително задържане и извършване на криминална регистрация. Съдът е уважил искането. Същото е, както в Северна Корея, само дето там сигурно е малко по-добре.
Не ме задържаха и НЕ ми направиха криминална регистрация. Това е поредното съдебно определение за моето задържане. И за пореден път свинете НЯМА да позволя да се изгаврят с мен. Напротив, страхът в душите им расте с всеки ден и страх тресе кочината. Страхът от възмездието и справедливостта. Страхът от бойците и гражданите.
Днес отправих по делото ми следните доказателствени искания:
Да бъдат изискани от РЗИ Видин и НРЛ всички документи, протоколи и информация за изпратените на 02.04.2020г. проби за изследване на видинските медици, както и защо, на какво основание и по чие нареждане те са върнати и е отказано да бъдат изследвани. Както в следствие на това е допуснат и причинен взрив на заразата от коронавирус във Видин и на други места с човешки жертви.
Да се изисква от СЗО информация за изпратеният от нас сигнал и за предприетите мерки и действия от Световната здравна организация.
Да бъде проведена очна ставка между мен и лицето Венцислав Мутафчийски – председател на НОЩ , по време на която да можем да си задаваме въпроси с цел установяване на обективната истина.
Да бъде проведена очна ставка със същата цел между мен и лицата – Бойко Методиев Борисов, премиер, известен като агент „Буда“, професор Кантарджиев – член на НОЩ и д-р Владински, директор на РЗИ Видин. Както и същите лица да бъдат призовани на разпит с цел устоновяване на това, колко пъти, по чие нареждане и на какво основание е отказвано да се вземат проби на контактни лица, включително и медици.
Вписах забележка по делото, че действията на прокуратурата са репресивни и ги считам за посегателство срещу моите конституционни и граждански права.
Възразих срещу всички действия на прокуратурата спрямо мен, като изразих убеждението си, че те са свързани с моята дейност с БОЕЦ и внесените от нас сигнали срещу Борисов, Пеевски, Гешев, Цацаров, Цветанов, Порожанов, Домусчиев, Пламен Георгиев, Антон Славчев и др. Както и заради десетките акции, действия и протести организирани от БОЕЦ , включитело и срещу срамният избор на Гешев под надлсов „ГЕШЕВ Е ПОЗОР“.
Сега оставям свинете да квичат и да се гърчат и се стягам за утрешният празник. А на всички вас казвам – благодаря за подкрепата и бой до дупка. Дори не можете да си представите колко слаби и страхливи са свинете. Гражданите сме по-силни от мафията.
БОЕЦ започваме иницииране на Международно разследване на действията на правителството и Щаба.
Битката продължава.
#БОЕЦсрещуМАФИЯТА




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19920848
Постинги: 45097
Коментари: 6165
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930