Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2020 17:06 - Журналистът Димитър Пецов от Силистра, който беше съблечен гол в полицията: Имам си работа с организирана престъпна група https://petel.bg
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 114 Коментари: 0 Гласове:
1



Журналистът Димитър Пецов от Силистра, който беше съблечен гол в полицията: Имам си работа с организирана престъпна група 20.10.2020
image  

Кадър Димитър Пецов ФБ

Натискът на властта на журналистът и граждански активист Димитър Пецов се възобнови. 

През май месец малко след последното си участие в ефира на Милен Цветков той бе арестуван и съблечен гол в полицията.

В предаването Пецов разказа за разказа за смущаващи сделки на Община Силистра с кмет на ГЕРБ по време на извънредното положение, с които се заобикаля Закона за обществените поръчки.

Димитър Пецов е журналист от Силистра. Носител е на две награди „Златен ключ“ в категорията „Гражданин, най-активно използвал правата си по Закон за достъп до обществена информация“, което е безпрецедентно постижение за България.  

Сега се оказва, че е бил викан отново в полицията за очна ставка. Ето какво се е случило там:

Ето какво пише Пецов във Фейсбук

"АКО ИМА СЛЕДИ ПО ПАКЕТИТЕ ОТ МЪНЧИТО, ТОЙ ТРЯБВА ДА Е В АРЕСТА, А НЕ ДА ГО ИЗПОЛЗВАТЕ КАТО СВИДЕТЕЛ СРЕЩУ МЕНЕ На 16-ти октомври бях призован в полицията за очна ставка – среща със свидетел, с който полицията и прокуратурата смятат да доказват моята вина относно намерените в колата ми на 2-ри май тази година наркотици, за които аз твърдя че са подхвърлени. КОЙ, мислите, се появява като свидетел? Появява се небезизвестния наш съгражданин Марин Игнатов, с прякор Мънчито. В линка повече за това с какво е известен https://www.24chasa.bg/novini/article/4930072

Очна ставка се назначава, когато има съществени противоречия между обясненията на обвиняемия и показанията на свидетеля. И тук според мен липсваше такова основание – той се появява в някакъв късен етап – след няколко месеца и твърди неща, за които аз въобще не съм давал по-рано обяснения. Срещнал съм го бил в града, в началото на май, разказва Марин, на ДАП, предложил съм му любезно да купи от мене наркотици(което предполага да сме имали много добри отношения), той проявил интерес и дошъл после с колата си вечерта в кв.Изток(може би около блока ми), аз съм извадил пакет с наркотици като сергия пред него – той огледал - пипнал тук, пипнал там, харесал си две пакетчета, взел си, някои ги върнал обратно, другите аз съм си ги бил прибрал в пакета. Платил ми. Подробно описва същия пакет, със същото съдържание на видове наркотици, изваден после при претърсването от колата ми. Толкова подробно описа пакетите и кесиите, в които бяха обвити и намерени после от полицаите, сякаш той ги е редил. Аз от своя страна при сделката съм бил с ръкавици (залепени даже с тиксо за ръцете ми), което му направило много силно впечатление, ама мислел че е заради Ковида (само дето скафандър съм нямал). А пък той наивника пипал с голи ръце пакетите. Само дето не изкрещя „Ето затова има следи от мене върху пакетите, а пък от него няма!“. Специално внимание отдели да се разбере, че е пипал и манипулирал с ръцете си пакетите. Тука и олигофрен трябва да може да стигне до заключението, че като е правил това, е логично да остави следи по някои пакети. И е логично да се допусне, че ако са излезли евентуално негови следи впоследствие от проведени експертизи – ДНК , отпечатъци и т.н. те да са били оставени именно по този начин. Демек той е само наркоман, който е станал жертва на ситуацията и на хитър дилър. А пък от мене, ако не са излезли никакви следи, то е защото именно съм пипал като професионалист - с ръкавици. Цялата тази мелодрама, как е станал жертва на изпечения дилър Пецов, продал му от прочутия пакет преди да го хванат, Мънчито я разказа почти през сълзи на очите си… и аз аха-аха да посегна да извадя и да му дам… носна кърпичка, да си изтрие сълзите и сополите.

Публикувам това, въпреки последиците, защото смятам, че ставам жертва на втора постановка с участието на хората, организирали първата, но вече в друга роля.

Мънчито трябва да бъде разпитван за това каква му е ролята в постановката срещу мене, а не дали съм се срещал с него да му продавам наркотици. Тази история, че аз съм му продал наркотици и че той е моя наивна жертва, звучи по-невероятно и от пакета, намерен в колата ми. Това е негова защитна теза, и се прави опит да се ползва като обвинение срещу мене. Нещата започват да се превръщат във фарс, в трагикомедия с участието на Марин Мънчито в ролята на изнасилената хленчеща девица. Самото разследване се превръща в постановка.

Той трябва да бъде разпитван като свидетел или извършител на друго престъпление – да е снабдил пакета за постановката, да го е сложил той самия, за да бъда после заловен, да е участвал в организирана престъпна група заедно с други хора т.н…после за лъжесвидетелстване, набеждаване. Но всичко се върти около доказването или отхвърлянето на моята вина. А той е само свидетел, който твърди, че аз съм долнопробен наркодилър. И това е без никакви последици за него. Обратното, упорито се търсят доказателства, че аз не само съм държал наркотици, каквото ми е обвинението, ами съм ги и разпространявал. И затова се използва Марин Мънчито !!!

Марин Игнатов не го познавам лично и никога не съм имал работа с него. Дори визуално, физически за първи път го видях в кабинета за разпит и разбрах, че е той. Това е свидетелят на полицията и прокуратурата - Марин Мънчито. Случващото се е толкова скандално и възмутително, че аз прецених, че ще загубя повече, ако не му дам публичност. Защото за мене е по- важно да се разкрие истината, а не дали ще бъда оправдан или осъден. Дори да бъда оправдан, истината пак може да не се разкрие. Защото искам да бъдат разкрити извършителите на тази постановка, която може да бъде направена срещу всеки един гражданин. Призовавам, ако някой от гражданите има информация за съпричастност на Мънчито и други хора (включително полицаи) в постановката с намерените наркотици в колата ми, да се свърже с мене. Очевидно имаме работа с организирана престъпна група и всеки може да им стане жертва на постановките.




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19847763
Постинги: 45069
Коментари: 6164
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930