Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2021 17:25 - „Камъните падат“ 2007 г КАВЪР НА ГЕРБ 2021 https://svobodnoslovo.eu/
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 97 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 11.01.2021 17:28


„Камъните падат“ 2007 г КАВЪР НА ГЕРБ 2021

11.01.2021 admin

  image   44 SHARES ShareTweet

песен на Милко Калайджиев „Камъните падат“ 2007 г
КАВЪР НА ГЕРБ 2021

**** Колко милиона струва скалата, стоварила се на пътя към Рилския манастир?
.
30 тона скала се стовариха на пътя към Рилския манастир въпреки изхарчените 6 475 000 лева. Плюс още 175 000 лева строителен надзор. Укрепването на ската започна юни
2020 и завърши на 29 декември 2020
30 тона се стовариха въпреки изхарчените преди това други милиони 14 538 719 лева. Това е проектът „Рехабилитация на пътя „Рила- Рилски манастир“, (отсечка 20 километра)
завършен две години по-рано – 2018 г.
30 тона скала се стовариха въпреки изхарчените за същия този път 12 400 000 лева в периода 20012-2014
И т.н., и т.н. Това е шестата поредна рехабилатация.
.
Беше излята стена от 150 метра. (която ако не беше случилото се, щеше да бъде отчетена за 250 метра). На 29 декември премиерът Борисов с похвали с участъка.
Ето неговите думи „Искам тук да е като картичка – като дойдат хората да се поклонят на тази света обител, да няма нищо, което да не доизкусурено, както казват майсторите“.
Беше вдигнат и дрон да снима „величествения“ строеж.
„Величественото“ по проект включва бетонна стена с дължина 250 метра и височина 3,20 метра (общо 800 квадратни метра, ограда от метър и нещо над стената, мрежи за
укрепване на ската (нещо като нищо по 6000 лева средно на квадрат).
 
.Но „нещото-нищото“ си свърши работата, за която беше предназначено: едни комисиони да отидат в едни чекмджета. Скалата си свърши своето. Властта вероятно вече се е
почерпила заради нея.
Защото какъв по-добър повод след тази шеста поред рехабилитация на пътя да има и седма рехабилитация!
Както заяви зам.министърът Ненков вероятно ще трябва се прави тунел под ската.
*** (бел.: отстраненият министър след ремонта на пътя Своге се оказа министър в сянка)
Още едни много десетки милиони, от които половината ще отидат в правилните чекмеджета. Защо половината? Ами защото от 6 475 000 лева 3 милиона са стойността на
направеното – онова, дадено за строителството, както се разбра официално.
.
474 655 613.56 лв. без ДДС! Толкова са милионите, заделени за укрепването на 71 свлачища.
Без конкурс, на същото държавно Автомагистрали. Което няма ресурси за такива дейности и ще ги възложи на приближени до властта и финансово „коректни“ към властта
фирми. (виж мой пост за другите почти 4 милиарда на съшото Автомагистрали.(пост от 9 декември 2019 ,
ПОЩЕНСКАТА КУТИЯ ЗА МИЛИАРДИ
– ДО ПОИСКВАНЕ ОТ ДЪРЖАВНАТА „АВТОМАГИСТРАЛИ“
**** Ресурси: 3 багера, 1 булдозер и … 20 счетоводители, оправящи милиардите  

.
Знаете ли къде по света най-често ремонтират и асфалтират троатари и улици – обикновено на всеки шест месеца. В Богота. Богота е столицата на Колумбия, известна и като
държава на кокаиновите крале.
Там надутите строителни сметки 1. изпират мръсни пари 2. дават щедър комисион за властниците 3. това е механизъм „нон стоп“ – да се върти непрекъснато и затова
сторителството винаги е некачествено.
Защо си мислите, че у нас е по-различно?

 

Григор Лилов






Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19854140
Постинги: 45083
Коментари: 6164
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930