Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2021 16:58 - ФАНДЪКОВА ДА СИ ДАВА ОСТАВКАТА И БЕГОМ КЪМ ПОЛЯНАТА ДА ЯДЕ КИСЕЛЕЦ!
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 67 Коментари: 0 Гласове:
1



ФАНДЪКОВА ДА СИ ДАВА ОСТАВКАТА И БЕГОМ КЪМ ПОЛЯНАТА ДА ЯДЕ КИСЕЛЕЦ!

01.06.2021 admin

  image  

Фандъкова да си дава оставката и да правим избори за кмет!

Две години синът ми не може да „влезне” в детска градина, въпреки че има максимален брой точки. Не коментирам, че било задължително 4 годишните деца да посещават детски градини, ама къде? Имало някаква  томбола. По принцип, основата на хазарта е да платиш.

 

Можех да спекулирам, и синът на областния управител да е в детска градина, но не го направих. Трябва да има някаква честност в живота. Синът ми е роден в София. Аз съм роден в София, майка ми, баба ми, пра-баба ми. Семейството ми е дошло в столицата преди Освобождението, докато дедите на Данчето са садили картофи  в Шипочане.

Потомък съм на създателите на фотографията в България – Васил Юскеселиев е мой дядо, а Патриарх Кирил Български е мой роднина. Данчето е потомък на служители в „Балкантурист”.

Сега, синът ми ще ходи на детска градина в Правец, защото самоковската принцеса – Данчето Фандъкова не успя да построи детски градини. Не за моето дете, а за над 10 000 деца!

Десет хиляди семейства са жертва на учителката по физическо възпитание! Построила била метро милата. Само за справка, метрото в Северна Корея е завършено през 1975г., когато Данчето е била на 13 години и се е хранила с киселец по поляните.  Дълбок поклон пред руско говорящата самоковка, която не спазва решенията на последна инстанция на Върховен Административен Съд повече от две години, което мога да докажа с документи. Тази не спазва дори собствените си заповеди, което също мога да докажа с документи.

Тази хубавица гази съдебни решения на ВАС на последна инстанция! Борисов после се чуди, защо „Да България” е първа политическа сила в София. Чуди се Бойко, чуди се още! Такова беззаконие и наглост няма дори в Африка!

Илиян Тодоров

Afera.bg   https://svobodnoslovo.eu/




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19868193
Постинги: 45083
Коментари: 6165
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930