Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2021 17:41 - Стойчо Кацаров: Фалшифициран е дори подписът ми под декларация
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 81 Коментари: 0 Гласове:
0



Стойчо Кацаров: Фалшифициран е дори подписът ми под декларация Здравният министър показа цялата медицинска документация по случая, довел до уволнението на директора на "Пирогов"  18 Юли 2021 4609     image Автор: Lupa.bg

"Бил съм на един скенер и не съм лежал. И на 1 март поисках документацията. Нямам проблем да го платя. Няма как да е нормална тезата, че ние вземаме 2500 лева, за нещо струва 100 лева", каза служебният здравен министър Стойчо Кацаров по Нова телевизия по повод скандала с "Пирогов"

Според него дори е фалшифициран подписа му на декларацията за информирано съгласие.

Министър Кацаров категорично отрече да е знаел, че му пускат пътека, както твърди доц. Атанасов. Той показа и цялата медицинска документация.

"Всичко това е фалшиво. Аз съм бил само една събота и ми е направен скенер и ми е взета кръв. Не са ми давали никакви лекарства. И го показвам през вас".

"Аз имам право да получа безплатно скенера. Аз трябва да получа документ, за да го платя. Аз дори не съм разбрал, че ми е правена услуга", допълни той.

"Директорът на болницата носи отговорност и той я понесе. Защото това са 402 случая. Как се прави услуга с парите на другите?", допълни той.

Припомняме, че преди дни директорът на най-голямата болница за спешна помощ у нас беше уволнен след обвинение за лечение на над 400 пациенти-фантоми.  Един от мнимите болни се оказа самият здравния министър. От лечебното заведение обаче обясниха, че Стойчо Кацаров не само че е бил преглеждан, но е и получил лечение отвъд правилата.

https://lupa.bg/
 




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19849302
Постинги: 45069
Коментари: 6164
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930