Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2021 17:49 - ИСТИНАТА ВИНАГИ Е БОДЛИВА И НЕУДОБНА
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 92 Коментари: 0 Гласове:
0



ИСТИНАТА ВИНАГИ Е БОДЛИВА И НЕУДОБНА

29.07.2021 admin

  image  

Интересно ми е, когато критикувах Главната Мутра на Републиката, ме обвиняваха, че съм комунистка. Когато критикувам циркаджиите на Слави, ме обвиняват, че съм герберастка. Когато посочвам, че Мара Капон и Хаджимравин не са промяната, която сме търсили на площадите, ме обвиняват, че нищо не разбирам и съм против промените! Няма угодия!

Всъщност истината е винаги бодлива и неудобна! Аз не се вмествам в клишета и калъпи. Няма да припкам след някого, само защото го смятам за спасител и/или кумир. Няма да си трайкам, защото е наш кучи син. Моите позиции са принципни. Проверявам и вярвам на това, което пиша и за мен по-свято нещо от истината няма!

 

Нямам и намерение да се вписвам в представите на когото и да било. Аз следвам моя път. Следвам тези хора, които милеят за България и са готови да си сложат главите в торбата заради нея, образно казано. Вярвам на тези, които са се доказали във времето като родолюбиви и мислещи. Вярвам на смелите, вярвам на разумните, вярвам на единаците, които знаят, че вървят срещу стадото и са готови да понесат овчите крясъци!

Вярвам на истината и на себе си. Понякога това може да е неудобно на тези, които вярваха, че сляпо ще им вярвам, въпреки, че се отклониха от пътя! Аз не прощавам само едно – предателството към България! В момента, в който те отидоха на Козяк, моята подкрепа я загубиха.

Продължавам с тези, които не се предават и не се продават! Кой разбрал – разбрал!
Да живее България! Това е истината!

Елена Гунчева

https://svobodnoslovo.eu




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19853985
Постинги: 45083
Коментари: 6164
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930