Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2021 16:54 - Георги Атанасов: Ако бях на мястото на Радев щях да попитам Герджиков…
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 58 Коментари: 0 Гласове:
1



  Георги Атанасов: Ако бях на мястото на Радев щях да попитам Герджиков… image Георги Атанасов
В навечерието на директния диспут между претендентите за „Дондуков“ №2 на мода са всевъзможни коментари, гледни точки, интерпретации и спекулации. Та, и аз реших да си позволя един виртуален сюжет. Ако бях на мястото на Румен Радев щях да задам само два въпроса на Анастас Герджиков…  

Първият: г-н професоре, как ще правим „единство“ с Шайката на Бойко Борисов, превърнала България в нарицателно за финансова, икономическа, политическа, медийна и съдебна Корупция? Не Ви ли е ясно, че чрез Вашата „цивилизована“ кандидатура Началника от Джипката и Чекмеджето се стреми да запази парче от Властта, чрез което да търси бърз реванш благодарение на огромния си ресурс в администрацията, общините, медиите, бизнес-клиентелата и най-вече в Прокуратурата?

 

Вторият: г-н Ректор, разчитате ли на строените по заповед от … Ердоган гласоподаватели от „историческата родина“ на г-н Карадайъ?

 

Поставям двата въпроса на мераклията за наследник на … Плевнелиев, ставам и си заминавам. Останалото ще го видим на 21 ноември…

 

Георги Атанасов     

https://frognews.bg   




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19934205
Постинги: 45097
Коментари: 6165
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930